Jump to content
Annons

värde på min höfner?


robbin

Recommended Posts

post-17426-1223924828_thumb.jpg

"Solid with three 510 diamond pickups, one volume and three tone controls, three sliding switches for pickup selection, double dot fingerboard inlays, bolt-on neck, vibrato"

Den är i gott skick, väl bevarad, inget är bytt på den allt är orginal.

Den är från 1966.

hur mycket kan den vara värd?

Redigerat av robbin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Är det en sån med röd vinyl (typ) på eller är det lack? Svårt att se på bilderna? Jag skulle sälja den på ebay eller tradera, chansen är större att någon fantast eller samlare bjuder på den då...Tror inte man får några jättepengar för dom annars.

Redigerat av SyntaxError
Link to comment
Dela på andra sajter

skulle GISSA på ca 1500-3000:- , har en liknande själv. de är väl inte så värst populära.

http://www.musikkeller.com/

Här har du en i tyskland som bara säljer och köper tyska instrument, där kan du nog få lite info.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det en sån med röd vinyl (typ) på eller är det lack? Svårt att se på bilderna? Jag skulle sälja den på ebay eller tradera, chansen är större att någon fantast eller samlare bjuder på den då...Tror inte man får några jättepengar för dom annars.

Det är vinyl eller läder eller vad det är, inte är det lack iallafall!

jasså?, hm vettefan det kan ju hända att den går för en tia där också, letar hellre runt efter någon som vet vad den är

värd och säljer den så.

jag spelar ju mycket metal åså, och den passar ju inte direkt till det spelet, funkar bättre till bluse och rent ljud.

nog för jag spelar sånt också, så om den nu inte går för så mycket så säljer jag den helt enkelt inte, det är ju en skön gitarr.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
@ robbin,

vi kan bilda en klubb

jag har en nästan likadan

gammal tråd

😲

Fan va koolt!

Du är inte intresserad av att köpa den här?

Vill inte sälja den egentligen, men den kommer inte till så mycket användning

tänkte använda stålarna till att laga en annan gitarr samt köpa en billig bas.

hade tänkt mig 3000 för den!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...