Jump to content
Annons

visa mig din orkester!


kkj

Recommended Posts

Liksom alla andra som ska till att köpa orkester och liknande ljud drabbas man av en massiv beslutsångest. Det beror naturligtvis på att man inte kan testköra något alternativ.

Därför är min fråga: Finns det någon i Kristianstad eller dess närhet, ja, låt oss säga nordöstra Skåne, som skulle vilja demonstrera sitt Miroslaw, Vienna, EWQLSO eller liknande för mig, så att jag äntligen kan komma till skott!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Liksom alla andra som ska till att köpa orkester och liknande ljud drabbas man av en massiv beslutsångest. Det beror naturligtvis på att man inte kan testköra något alternativ.

Därför är min fråga: Finns det någon i Kristianstad eller dess närhet, ja, låt oss säga nordöstra Skåne, som skulle vilja demonstrera sitt Miroslaw, Vienna, EWQLSO eller liknande för mig, så att jag äntligen kan komma till skott!!

Har de inget inne på Musikbörsen att visa ??

JAg hara bara Miroslav och finns 40 km Öster om Kristianstad men du är välkommen att kolla på det om du vill.

Mattias

Link to comment
Dela på andra sajter

Liksom alla andra som ska till att köpa orkester och liknande ljud drabbas man av en massiv beslutsångest. Det beror naturligtvis på att man inte kan testköra något alternativ.

Därför är min fråga: Finns det någon i Kristianstad eller dess närhet, ja, låt oss säga nordöstra Skåne, som skulle vilja demonstrera sitt Miroslaw, Vienna, EWQLSO eller liknande för mig, så att jag äntligen kan komma till skott!!

Har de inget inne på Musikbörsen att visa ??

JAg hara bara Miroslav och finns 40 km Öster om Kristianstad men du är välkommen att kolla på det om du vill.

Mattias

Musikbörsen verkar ha dåligt med demo att visa.

Du håller till nere vid Listerlandet eller hur? Jag hör av mig!!

Kristian J

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...