kkj Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 Liksom alla andra som ska till att köpa orkester och liknande ljud drabbas man av en massiv beslutsångest. Det beror naturligtvis på att man inte kan testköra något alternativ. Därför är min fråga: Finns det någon i Kristianstad eller dess närhet, ja, låt oss säga nordöstra Skåne, som skulle vilja demonstrera sitt Miroslaw, Vienna, EWQLSO eller liknande för mig, så att jag äntligen kan komma till skott!!
Audiorent Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 Liksom alla andra som ska till att köpa orkester och liknande ljud drabbas man av en massiv beslutsångest. Det beror naturligtvis på att man inte kan testköra något alternativ. Därför är min fråga: Finns det någon i Kristianstad eller dess närhet, ja, låt oss säga nordöstra Skåne, som skulle vilja demonstrera sitt Miroslaw, Vienna, EWQLSO eller liknande för mig, så att jag äntligen kan komma till skott!! Har de inget inne på Musikbörsen att visa ?? JAg hara bara Miroslav och finns 40 km Öster om Kristianstad men du är välkommen att kolla på det om du vill. Mattias
kkj Posted October 13, 2008 Author Posted October 13, 2008 Liksom alla andra som ska till att köpa orkester och liknande ljud drabbas man av en massiv beslutsångest. Det beror naturligtvis på att man inte kan testköra något alternativ. Därför är min fråga: Finns det någon i Kristianstad eller dess närhet, ja, låt oss säga nordöstra Skåne, som skulle vilja demonstrera sitt Miroslaw, Vienna, EWQLSO eller liknande för mig, så att jag äntligen kan komma till skott!! Har de inget inne på Musikbörsen att visa ?? JAg hara bara Miroslav och finns 40 km Öster om Kristianstad men du är välkommen att kolla på det om du vill. Mattias Musikbörsen verkar ha dåligt med demo att visa. Du håller till nere vid Listerlandet eller hur? Jag hör av mig!! Kristian J
Recommended Posts