Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du får vända dig till Apple.

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Jag bytte min som var trasig och det kostade runt 900 spänn men då ville dom ju ha den trasiga tillbaka annars skulle dom debitera mig 9000 spänn. Så om du inte har din gamla kvar iom flyttstrulet så kanske det kan bli problem. Hoppas det löser sig.

Postat

Om det kostar 900 spänn kanske du kan köpa L7->L8-uppgraderingen istället och låna en nyckel av en kompis under installationen. När du väl uppgraderat behöver du ingen nyckel för att köra åttan. Vet inte hur lagligt det är, men det borde väl vara okej...?

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Det borde väl vara ok om han redan har en licens men det blir ju strul vid varje ominstallation dvs om man åker på en sån vilket man kanske gör förr eller senare även på en mac. Jag menar om polaren flyttar långt bort.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.