Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Galet!!

Men jag kan ju inte kalla detta Jazz precis.. speciellt inte den andra.. 🙂 snarare avancerad-electro-progg-rock-fusion.. 😛

Coolt att pianisten var kvinnlig .. (och het! đŸ˜Č) Nackedelen med sĂ„n hĂ€r avancerad musik Ă€r att den inte Ă€r sĂ„ rolig att lyssna pĂ„ i lĂ€ngden men coolt och imponerande Ă€r det. 🙂

Jag vill passa pÄ och tipsa om ett liknande band med jazzpianist, galen gitarrist och en beatboxare, för er som inte hört dom:

Med jazziga hÀlningar

Memphis

Redigerat av Memphis
drloop (oregistrerad)
Postat

Memphis tog ordet ur munnen pÄ mig.... GALET!

Fint med en svensk synt pÄ flygeln.

drloop (oregistrerad)
Postat

Alla Àr ju coola, inte bara damen.

Dessutom Àr det aldrig fel med Neurosedyn bas... (förlÄt uttrycket)

drloop (oregistrerad)
Postat
Galet!!

Men jag kan ju inte kalla detta Jazz precis.. speciellt inte den andra.. 😆 snarare avancerad-electro-progg-rock-fusion.. 😛

Coolt att pianisten var kvinnlig .. (och het! 😛) Nackedelen med sĂ„n hĂ€r avancerad musik Ă€r att den inte Ă€r sĂ„ rolig att lyssna pĂ„ i lĂ€ngden men coolt och imponerande Ă€r det. 😄

Jag vill passa pÄ och tipsa om ett liknande band med jazzpianist, galen gitarrist och en beatboxare, för er som inte hört dom:

Med jazziga hÀlningar

Memphis

Shit Catapult, usch vad trÄkig jag kÀnner mig. Borde nog jobba hÄrdare pÄ lÄtnamnen i fortsÀttningen..

Postat (redigerat)

Weeeee!! Jag tyckte de va lite robert wells-varning pÄ första klippet, men fan va hon lirar alltsÄ. Riktigt bra.

Skitfina improvisationer en bit in:

http://www.youtube.com/watch?v=lviFjwS5Vr0...feature=related

Och hon spelar skiten ur Corea hÀr:

(mr miyagi pÄ sax?)

Ja fan, det blir nog o handla nÄn platta hÀr. Tackar för tips.

edit: Första halvan av denna Àr löjligt snygg, bra trumspel dessutom:

http://www.youtube.com/watch?v=5mK2fv7y9YY...feature=related

Redigerat av VacUm
Postat

ja jösses..hon var grym

skön att se pÄ Äxo..inte var dag man hör sÄdana hÀr talanger!

tack för tipset!😆

kankse inget jag kommer sitta och lyssna pÄ hemma, halva grejjen var att se hennes inlevelse

& spelglÀdje!

hare gott

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.