Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare! Jag är väldigt ny inom det här men har nu beslutat mig för att köpa mig en mixer.

Jag har under några månader använt Traktor och tycker att det funkar bra, har även prövat att spela på CD spelare vilket var lite knepigare men jävligt roligt 🙂

Iaf, så här är det. Jag är väldigt sugen på att köpa en mixer som kan kopplas till datorn med ett ljud interface eller liknande. Och det jag undrar är, vad behövs förutom mixern för att få det att funka med Traktor? Behöver jag Renato / Numarks svindyra eller?

Här är en mixer jag funderat på: http://www.thomann.de/se/behringer_ddm_4000.htm

Har en ganska tight budget, så skulle tills vidare vilja använda mixern med datorn, sedan när jag får råd köpa mig ett par CD spelare.

Tacksam för svar!

MVH Linus.

Annons
Postat

Skit i brusinger. Skaffa dig en Allen&Heath Xone:92 eller någon annan version. Traktor har allting inbyggt för dom mixerborden, bara tuta och köra! (Traktor 3.3 osv)

Ett annat tips är att skaffa Xone:1D tillsammans med paketet, blir snuskigt kul! ☺️

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.