Jump to content
Annons

I.R.L. Sthlm på Carmen 3/10 (Tjärhovsgatan 14)


suprapappa

Recommended Posts

Annons
  • Svar 96
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

När blev det nu?

Äh, jag kan i vilket fall 😛

fre 3/10 på Carmen....förslagsvis kl 19

vill bara påpeka för dom som inte har varit med förut att detta inte är någon sluten krets...vi är några som har varit på några träffar tidigare men det råder alltid en öppen och trevlig stämning. vore roligt om det kom folk man inte har träffat förut : )

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jag är i Stockholm på vardagar och inte på en fredag kväll :-(

Och jag får en rejäl baksmälla av öl.

Dricker vin och sprit, det funkar för mig... är jag tjej då eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)
Jag är i Stockholm på vardagar och inte på en fredag kväll :-(

Och jag får en rejäl baksmälla av öl.

Dricker vin och sprit, det funkar för mig... är jag tjej då eller?

Om vi kanske skulle skramla till en flaska sprit då?

Jag röstar för MINTO, då kommer du bli fullast och dessutom lukta godast dagen efter.

Vad mer kan man begära? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi kanske skulle skramla till en flaska sprit då?

Jag röstar för MINTO, då kommer du bli fullast och dessutom lukta godast dagen efter.

Vad mer kan man begära? 🙁

öh...ett coctailbär och ett litet paraply kanske?

jag hasplar tydligen ur mig vilka dumheter som helst bara för att bumpa tråden

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Jag är i Stockholm på vardagar och inte på en fredag kväll :-(

Och jag får en rejäl baksmälla av öl.

Dricker vin och sprit, det funkar för mig... är jag tjej då eller?

Om vi kanske skulle skramla till en flaska sprit då?

Jag röstar för MINTO, då kommer du bli fullast och dessutom lukta godast dagen efter.

Vad mer kan man begära? 😲

Ja nu ja, jag kommer 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde det fanns många fler som ville haka på till Carmen och IRRLA som rolven skulle sagt? (visst Roffe?)

Mintuu ja.. rolig dryck det där.. jag har en del spetsiella minnen till just den drycken de åren som partyvågen gick mellan sthlm - åbo.. standard att ramla ner i sprajtshåppen o handla ett par flaskor, sen gick man omkring o drack det där slisket som vilken läsk som helst.. minns speciellt den där gången vi klivit på båten o lastat av kläder, duschat o fixat lite, rullat ner till shåppen o handlat lite proviant.. ena polarn svepte en flaska precis när vi varit o handlat och kommit ur butiken... Han blev bra lagom tills vi va hemma och klev av bussen 24timmar senare..

Men för boefvelen..vi får se till att hårdbumpa tråden fram tills det är dax.. listan har ju inte ändrat sig nämvärt även om IDF nu anmäler sig..

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde det fanns många fler som ville haka på till Carmen och IRRLA som rolven skulle sagt? (visst Roffe?)

Jag hade gärna hängt på om ni valt en annan håla typ 50 mil närmare Gbg.. 😲

😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Trodde det fanns många fler som ville haka på till Carmen och IRRLA som rolven skulle sagt? (visst Roffe?)

Mintuu ja.. rolig dryck det där.. jag har en del spetsiella minnen till just den drycken de åren som partyvågen gick mellan sthlm - åbo.. standard att ramla ner i sprajtshåppen o handla ett par flaskor, sen gick man omkring o drack det där slisket som vilken läsk som helst.. minns speciellt den där gången vi klivit på båten o lastat av kläder, duschat o fixat lite, rullat ner till shåppen o handlat lite proviant.. ena polarn svepte en flaska precis när vi varit o handlat och kommit ur butiken... Han blev bra lagom tills vi va hemma och klev av bussen 24timmar senare..

Men för boefvelen..vi får se till att hårdbumpa tråden fram tills det är dax.. listan har ju inte ändrat sig nämvärt även om IDF nu anmäler sig..

Luktade polaren gott dagen efter?

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

även om IDF nu anmäler sig..
IDF's länk är ju fortfarande aktiv.. tankade prexis hem den därifrån

haha, vad du bumpar fram mig idag.. 😉

ska bli jädrans skoj att träffa alla igen.. var ett bra tag sen sist jag var uppe..

kommer hr olsberg månntro!?

ffs = for f*ck sake

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni verkar vara ett gäng sköna snubbar som inte håller igen på...ääaahhhrrmm...goda drycker? Skulle gärna komma om inte hufvudstan låg nästan 100 mil söderut från hemma... 😄 Ni kan väl lägga upp lite ljud o festliga bilder på nån tråd här sen? 😮

Är du verkligen SÄKER på att du vill ha det här dokumenterat?

😎

(be careful what you ask for - you might get it!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är på!

Fast jag vet inte om jag lyckas få med mig ett skb-case den har gången.

Näh, lämna det hemma denna gången. Den tog så mycket av det dyrbara utrymmet i soffan..

Jag skall försöka komma förbi en sväng och ev. dra med mig Dexter också..

//S

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde det fanns många fler som ville haka på till Carmen och IRRLA som rolven skulle sagt? (visst Roffe?)

Mintuu ja.. rolig dryck det där.. jag har en del spetsiella minnen till just den drycken de åren som partyvågen gick mellan sthlm - åbo.. standard att ramla ner i sprajtshåppen o handla ett par flaskor, sen gick man omkring o drack det där slisket som vilken läsk som helst.. minns speciellt den där gången vi klivit på båten o lastat av kläder, duschat o fixat lite, rullat ner till shåppen o handlat lite proviant.. ena polarn svepte en flaska precis när vi varit o handlat och kommit ur butiken... Han blev bra lagom tills vi va hemma och klev av bussen 24timmar senare..

Men för boefvelen..vi får se till att hårdbumpa tråden fram tills det är dax.. listan har ju inte ändrat sig nämvärt även om IDF nu anmäler sig..

Luktade polaren gott dagen efter?

Hehe.. jag höll ett visst avstånd från "kräket"...

även om IDF nu anmäler sig..
IDF's länk är ju fortfarande aktiv.. tankade prexis hem den därifrån

haha, vad du bumpar fram mig idag.. 😉

ska bli jädrans skoj att träffa alla igen.. var ett bra tag sen sist jag var uppe..

kommer hr olsberg månntro!?

ffs = for f*ck sake

Ja jädrar.. du vet, det är svårt att sluta när man väl börjat..

Pang! snart fredax folket.. signa upp er nu

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...