Jump to content
Annons

Hello Era - Nytt band


Jajje

Recommended Posts

Efter mycket slit och jobb så är äntligen våran Myspace uppe! Vore kul om ni kunde ta en titt och säga vad ni tycker om låtarna och även designen. Detta är en provisorisk design så den kommer att uppdateras/finslipas eftersom . Tack på förhand.

http://www.myspace.com/helloera

/Johannes V

Redigerat av Jajje
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ser riktigt bra ut! Snygg design och stilrent vilket ger ett proffsigt intryck, saknas bara massa vänner o kommentarer. 🙂 Det lät väldigt bra också om jag inte sa det.. 🙂 Lycka till med allt.

Får man fråga hur man fixar en bild ovanför rubbet, alltså längst upp?

Vänliga häslningar

Memphis

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter riktigt bra och ser väldigt bra ut! 🙂 Hoppas det går bra för er längre fram.
grattis.. fin sida

det låter som att det är en gitarrist som mixat låtarna?

🙂

Tack så mycket!🙂 Verkligen kul att höra:D Det har du rätt i, dock en gammal gitarrist;)

Ser riktigt bra ut! Snygg design och stilrent vilket ger ett proffsigt intryck, saknas bara massa vänner o kommentarer. 🙂 Det lät väldigt bra också om jag inte sa det.. 🙂 Lycka till med allt.

Får man fråga hur man fixar en bild ovanför rubbet, alltså längst upp?

Vänliga häslningar

Memphis

Tack så mycket:) Jobbade med designen ett bra tag innan jag blev nöjd. Sen hatar jag också att koda i myspace, allt är så jävla rörigt! Menmen, det blev bra tillslut i alla fall:)

För att göra en bild längt upp på sidan så kan man t.ex använda sig av HTML/CSS. Då skriver man i head taggen t.ex(om du nu har nån erfarenhet av html:))

<style>

div.toplogo {

position: absolute;

top: 0%;

left: 50%;

width: 822px;

margin-left: -416px;

height: 263px;

background-image: url(http://www.bildurl.se);

}

</style>

Sen i body taggen:

<div class="toplogo">

</div>

Sen kommer din bild säkerligen inte vara lika stor/liten som min så då kan du få ändra pixlarna för att få den att hamna rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser riktigt bra ut! Snygg design och stilrent vilket ger ett proffsigt intryck, saknas bara massa vänner o kommentarer. 😄 Det lät väldigt bra också om jag inte sa det.. 🙂 Lycka till med allt.

Får man fråga hur man fixar en bild ovanför rubbet, alltså längst upp?

Vänliga häslningar

Memphis

Tack så mycket:) Jobbade med designen ett bra tag innan jag blev nöjd. Sen hatar jag också att koda i myspace, allt är så jävla rörigt! Menmen, det blev bra tillslut i alla fall:)

För att göra en bild längt upp på sidan så kan man t.ex använda sig av HTML/CSS. Då skriver man i head taggen t.ex(om du nu har nån erfarenhet av html:))

<style>

div.toplogo {

position: absolute;

top: 0%;

left: 50%;

width: 822px;

margin-left: -416px;

height: 263px;

background-image: url(http://www.bildurl.se);

}

</style>

Sen i body taggen:

<div class="toplogo">

</div>

Sen kommer din bild säkerligen inte vara lika stor/liten som min så då kan du få ändra pixlarna för att få den att hamna rätt.

Oh, tackar! Jo, lite erfarenhet av Html har jag allt. 😄 Tror jag löser det, får tacka så mycket. Lycka till me sidan och bandet!

Vänliga hälsningar

Memphis

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser riktigt bra ut! Snygg design och stilrent vilket ger ett proffsigt intryck, saknas bara massa vänner o kommentarer. 😉 Det lät väldigt bra också om jag inte sa det.. ☺️ Lycka till med allt.

Får man fråga hur man fixar en bild ovanför rubbet, alltså längst upp?

Vänliga häslningar

Memphis

Tack så mycket:) Jobbade med designen ett bra tag innan jag blev nöjd. Sen hatar jag också att koda i myspace, allt är så jävla rörigt! Menmen, det blev bra tillslut i alla fall:)

För att göra en bild längt upp på sidan så kan man t.ex använda sig av HTML/CSS. Då skriver man i head taggen t.ex(om du nu har nån erfarenhet av html:))

<style>

div.toplogo {

position: absolute;

top: 0%;

left: 50%;

width: 822px;

margin-left: -416px;

height: 263px;

background-image: url(http://www.bildurl.se);

}

</style>

Sen i body taggen:

<div class="toplogo">

</div>

Sen kommer din bild säkerligen inte vara lika stor/liten som min så då kan du få ändra pixlarna för att få den att hamna rätt.

Oh, tackar! Jo, lite erfarenhet av Html har jag allt. 🙂 Tror jag löser det, får tacka så mycket. Lycka till me sidan och bandet!

Vänliga hälsningar

Memphis

Okey, va bra:) Då ska det nog inte vara några problem. Det är lugnt, fråga på bara 🙂 Tack så mycket 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...