ViRuZ (oregistrerad) Postat 3 november 2004 Postat 3 november 2004 NÄn som har ett eller flera tips??
Lindeberg Postat 3 november 2004 Postat 3 november 2004 Hur gör man en tung bas i Reason? Ptja... det finns ju en ganska fĂ€rsk trĂ„d om detta. Du kan ju skriva nĂ„t om vilken musik du sysslar med ocksĂ„, Ă€ven om ditt nick antyder att du Ă€r lagd Ă„t ett visst hĂ„ll... đ
SLC-trax Postat 3 november 2004 Postat 3 november 2004 Vad menar du med galopperande bas? kan du ge nĂ„t exempel typ referera till nĂ„n "mer eller mindre" kĂ€nd lĂ„t? Galloperande associerar jag lite till shuffle eller kanske triplets.. ? đ
Debree Postat 3 november 2004 Postat 3 november 2004 Av nĂ„gon anledning kommer jag bara att tĂ€nka pĂ„ heavy metal đ
Piffen Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 Som ngn redan svarat.. det finns redan en fĂ€rsk trĂ„d om det dĂ€r (inte för att jag Ă€r teknisk nog att klara av att infoga en sĂ„n dĂ€r hĂ€ftig lĂ€nk som alla andra gör jĂ€mt đ, men i alla fall - jag tror att om du lĂ€ser lite lĂ€ngre ner i listan över poster sĂ„ hittar du den snart) DĂ€r stĂ„r allt du behöver veta om dubblering, eq, compressor m m...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.