Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, nÀr jag installerat Waves Diamond Bundle ver 5.2 hÀnger sig med Cubase totalt.

NÀr man laddat in sitt projekt ger datorn ifrÄn sig ett, tvÄ metalliska ljudstötar och sedan gÄr CPU'n i topp och stannar dÀr. Datorn blir sÄledes överbelastad och uppspelning och annat fungerar inte, eller ibland lite men musiken och ljuden Àr oigenkÀnnliga och lÄter som en trasig fabrik...

Avinstallerar jag waves igen fungerar allt fint tills jag installerar det igen.

NÄgra tips och ideér?

(Kör PC med Cubase SX 3 och försöker installera Waves Diamond Bundle 5.2.)

Dualcore 3,4 ghz, 2gb ram, m-audio delta 1024 asio2 ljudkort...

Annons
Postat

Kan det vara ditt iLok som strular?

Postat
Kan det vara ditt iLok som strular?

😉

Postat
Hej, nÀr jag installerat Waves Diamond Bundle ver 5.2 hÀnger sig med Cubase totalt.

NÀr man laddat in sitt projekt ger datorn ifrÄn sig ett, tvÄ metalliska ljudstötar och sedan gÄr CPU'n i topp och stannar dÀr. Datorn blir sÄledes överbelastad och uppspelning och annat fungerar inte, eller ibland lite men musiken och ljuden Àr oigenkÀnnliga och lÄter som en trasig fabrik...

Avinstallerar jag waves igen fungerar allt fint tills jag installerar det igen.

NÄgra tips och ideér?

(Kör PC med Cubase SX 3 och försöker installera Waves Diamond Bundle 5.2.)

Dualcore 3,4 ghz, 2gb ram, m-audio delta 1024 asio2 ljudkort...

Gör en ominstallation av hela datorn, troligen Ă€r det nĂ„gon konstigt konflikt i windows, för jag utgĂ„r frĂ„n att det Ă€r xp du kör. Kör du vista har du svaret dĂ€r 😉

Postat

Det lutkar lite misstÀnksamt det hÀr. Cubase SX3 och Waves Diamond Bundle skulle kosta nÀrmare 30 lax. De Àr ocksÄ tvÄ av de mest lÀttillgÀngliga program/pluggar pÄ nÀtet. Kanske Àr det att bÄda Àr crackade som Àr problemet? Och i sÄ fall kan vi inte hjÀlpa dig, eftersom vi dÄ skulle bryta mot forumets regler.

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Man vill hjÀlpa till, och man vill inte bryta mot forumets regler.

UtgÄr dÄ istÀllet ifrÄn att de inte Àr crackade :rolleyes:

Redigerat av KaptenKresh
Postat (redigerat)

UtgĂ„r dĂ„ istĂ€llet ifrĂ„n att de inte Ă€r crackade 😉

Men Exil har en poÀng i sitt antagande nÀr en person stÀller frÄgor om ca 3 Är gamla mjukvaror,

och sen inte fortsÀtter att diskutera i sin trÄd angÄende problemen..

Gjorde ett sök pÄ TPB, och visst har Exil rÀtt, finns ju massor av vst/vsti att ladda hem,

sĂ„ det Ă€r inte konstigt att folk tankar och inte heller konstigt att det dyker opp frĂ„gor hĂ€r đŸ„°

Redigerat av Biran
Postat

UtgĂ„r dĂ„ istĂ€llet ifrĂ„n att de inte Ă€r crackade 😼

Men Exil har en poÀng i sitt antagande nÀr en person stÀller frÄgor om ca 3 Är gamla mjukvaror,

och sen inte fortsÀtter att diskutera i sin trÄd angÄende problemen..

Gjorde ett sök pÄ TPB, och visst har Exil rÀtt, finns ju massor av vst/vsti att ladda hem,

sĂ„ det Ă€r inte konstigt att folk tankar och inte heller konstigt att det dyker opp frĂ„gor hĂ€r đŸ„°

Äh, du har sĂ„ rĂ€tt 😉

Tyckte bara det var lite jĂ€vligt att anklaga nĂ„gon utan att han sagt nĂ„got, det finns sĂ€kert rĂ€tt mycket folk som har köpt dessa program 😎

Postat
Tyckte bara det var lite jĂ€vligt att anklaga nĂ„gon utan att han sagt nĂ„got, det finns sĂ€kert rĂ€tt mycket folk som har köpt dessa program 😛

Köper man en sÄ dyr programvara sÄ finns det vÀl en support man kan vÀnda sig till?

😼

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.