Jump to content
Annons

Är M-Audio - eKeys37 ett bra val?

Recommended Posts

fillson (oregistrerad)
Postat

hej !

jag söker efter en billig midi-klaviatur/synth , och då hittade jag M-Audio - eKeys37 för 489:- hos DJservice.se

är detta ett bra val? har tänkt att använda FL Studio 7.

tacksam för svar.

Annons
Postat

Plockade med en sådan senaste gången från thomann.

Kan ju säga att den inte ens i närheten var värd pengarna.

Först och främst, kartongen den kommer i ser ut som någonting målinriktat åt Barnens Hus-demografin.

Den är inte anslagskänslig, tangenterna är allt för små för normalstora händer, ingen pitch och led-lampan måste man tejpa över med eltejp pågrund av att den verkar vara en nedmonterad strålkastare från en 18-hjulare.

Men annars gör den ju sitt jobb om man vet vad man är ute efter, funkar ju utmärkt att knappra trummor och lättare slingor.

Den är hälften så bred som ett tangentbord och lika lång, så passar ju utmärkt att bara fiffla upp på skrivbordet när den väl behövs.

Personligen hade jag om jag vore du försökt mig in på M-Audio Keystation 49e.

Någon hundring mer, men ack så värd, fullstora tangenter, anslagskänslig, pitch/volym och 1 till oktav.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.