Jump to content
Annons

em


ChristofferJ

Recommended Posts

Annons

Inse fakta - resultatet är klart rättvist..

Spanien skulle ha haft minst 1 straff för antingen Elmanders knuff,

eller för den hands som svensken gjorde i det egna straffområdet..

Vi får hoppas mot Ryssland istället 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiter i vilket. Sverige har aldrig vart bra på fotboll. Likt förbannat så sjunger det i larmtutor och reportrarna skjuter oss i höjderna så man blir förståndshandikappad på köpet. zlatan , henke, fardin, mordin. whatever.

Nej, lira det vi kan, HOCKEY!!! 😄🙂

Klart som sjutton Sverige kan lira fotboll. Vm 1994, behöver jag säga mer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiter i vilket. Sverige har aldrig vart bra på fotboll. Likt förbannat så sjunger det i larmtutor och reportrarna skjuter oss i höjderna så man blir förståndshandikappad på köpet. zlatan , henke, fardin, mordin. whatever.

Nej, lira det vi kan, HOCKEY!!! 😄🙂

Klart som sjutton Sverige kan lira fotboll. Vm 1994, behöver jag säga mer?

Ja guld vore ju.. guld. Men nope det blev ju... bronze!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiter i vilket. Sverige har aldrig vart bra på fotboll. Likt förbannat så sjunger det i larmtutor och reportrarna skjuter oss i höjderna så man blir förståndshandikappad på köpet. zlatan , henke, fardin, mordin. whatever.

Nej, lira det vi kan, HOCKEY!!! 😄🙂

Klart som sjutton Sverige kan lira fotboll. Vm 1994, behöver jag säga mer?

Ja guld vore ju.. guld. Men nope det blev ju... bronze!

😄

Fast hockey är bara en slags cirkus. Sockervadd till alla barnen. Trötta NHLproffs som inte orkar engagera sig på annat än golfgreen...

Em och framförallt VM i fotboll är ju alltid lite mer spännande. Kul att se fotboll oavsett vilka lag som spelar.

Detta förhållande gäller knappast hockeyn. För hur kul är det att kolla en match exempelvis Fin - Tje?

Matchen Holland - Frankrike i fredags var riktigt grym.

Men, det svider ordentligt att släppa in ett förlustmål på övertid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt! Ska man spela, så ska man spela musik - och inte fjanta runt och jaga en boll, som inte ens har gjort sig förtjänt att bli sparkad på. Nej - lek för förvuxna barn är vad det är... 🙂 Ge dem varsin boll att leka med i stället!

Man blir mörkrädd när man lyssnar på diskussionerna på jobbet ibland. Har folk verkligen inga andra intressen än att sitta och glo på meningslösa sporter...? Skrämmande... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiter i vilket. Sverige har aldrig vart bra på fotboll. Likt förbannat så sjunger det i larmtutor och reportrarna skjuter oss i höjderna så man blir förståndshandikappad på köpet. zlatan , henke, fardin, mordin. whatever.

Nej, lira det vi kan, HOCKEY!!! 😄🙂

Klart som sjutton Sverige kan lira fotboll. Vm 1994, behöver jag säga mer?

Ja guld vore ju.. guld. Men nope det blev ju... bronze!

😄

Fast hockey är bara en slags cirkus. Sockervadd till alla barnen. Trötta NHLproffs som inte orkar engagera sig på annat än golfgreen...

Em och framförallt VM i fotboll är ju alltid lite mer spännande. Kul att se fotboll oavsett vilka lag som spelar.

Detta förhållande gäller knappast hockeyn. För hur kul är det att kolla en match exempelvis Fin - Tje?

Ehh, det där är la änna väldigt personligt va?

Va du tycker är spännande behöver inte jag tycka är spännande.

Jag tittar hellre på hockey än på fotboll då jag tycker hockey är en roligare sport.

Jag ser hellre Fin - Tje i hockey än Hol - Fra i fotboll.

Hockey, där är det nånting vi är riktigt bra på, och åtminstånde tar medalj (ibland guld) då och då 😄

Fotboll? Behöver jag säga något mer....

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Har folk verkligen inga andra intressen än att sitta och glo på meningslösa sporter...? Skrämmande... :rolleyes:

Säger killen som tycker att schlagerEM är sevärd TV. Jag gratulerar dig till ett så mycket rikare liv.

Ditt inlägg är det fånigaste och gubbpruttigaste jag sett här på länge.

***

Sverige spelade fantastisk fotboll i kanske 25-30 minuter i första halvlek. Visst var Spanien bättre och vann rättvist... men fan va surt det är att torska på mållinjen...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiter i vilket. Sverige har aldrig vart bra på fotboll. Likt förbannat så sjunger det i larmtutor och reportrarna skjuter oss i höjderna så man blir förståndshandikappad på köpet. zlatan , henke, fardin, mordin. whatever.

Nej, lira det vi kan, HOCKEY!!! 😛:rolleyes:

Klart som sjutton Sverige kan lira fotboll. Vm 1994, behöver jag säga mer?

Ja guld vore ju.. guld. Men nope det blev ju... bronze!

😆

Fast hockey är bara en slags cirkus. Sockervadd till alla barnen. Trötta NHLproffs som inte orkar engagera sig på annat än golfgreen...

Em och framförallt VM i fotboll är ju alltid lite mer spännande. Kul att se fotboll oavsett vilka lag som spelar.

Detta förhållande gäller knappast hockeyn. För hur kul är det att kolla en match exempelvis Fin - Tje?

Ehh, det där är la änna väldigt personligt va?

Va du tycker är spännande behöver inte jag tycka är spännande.

Jag tittar hellre på hockey än på fotboll då jag tycker hockey är en roligare sport.

Jag ser hellre Fin - Tje i hockey än Hol - Fra i fotboll.

Hockey, där är det nånting vi är riktigt bra på, och åtminstånde tar medalj (ibland guld) då och då 🙂

Fotboll? Behöver jag säga något mer....

Personligen tycker jag hockeyn dog när CCCP gick i graven och Tjeckoslovakien splittades.

Hur devalverat känns inte ett hockeyVM när de bästa gubbarna fortfarande spelar matcher i NHL och de näst bästa spelarna inte orkar ställa upp för landslaget utan hellre spelar golf.

Jag städar hellre ur skafferiet och kylskåpet än att se Fin - Tje i hockey...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, lira det vi kan, HOCKEY!!! 😄🙂

Bandy! 😄

Yes, bandy! Det tycker tillomed jag är lite kul att titta på, iaf om man är där på plats!

Särskilt den där gången när jag hade glömt glasögonen hemma... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, lira det vi kan, HOCKEY!!! 😄🙂

Bandy! 😄

Yes, bandy! Det tycker tillomed jag är lite kul att titta på, iaf om man är där på plats!

Särskilt den där gången när jag hade glömt glasögonen hemma... 🙂

Fan så svårt att se bollen!!?

Kanske det var innerbandy? 😄

Mvh

DambandyArmy 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jotack, inte såg jag bollen många gånger under den matchen inte. 😄

Men annars var jag inte helt oallvarlig när jag sa att bandy var kul att titta på. Ser 100 ggr hellre en bandymatch än en fotbollsmatch iaf!

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

Jotack, inte såg jag bollen många gånger under den matchen inte. 😎

Men annars var jag inte helt oallvarlig när jag sa att bandy var kul att titta på. Ser 100 ggr hellre en bandymatch än en fotbollsmatch iaf!

Bandy är väl en av världens tråkigaste sporter (men iofs så bor jag i Skåne, uppe i landet där ni alltid har vinter är det väl annorlunda 😉 )!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jotack, inte såg jag bollen många gånger under den matchen inte. 😛

Men annars var jag inte helt oallvarlig när jag sa att bandy var kul att titta på. Ser 100 ggr hellre en bandymatch än en fotbollsmatch iaf!

Bandy är väl en av världens tråkigaste sporter (men iofs så bor jag i Skåne, uppe i landet där ni alltid har vinter är det väl annorlunda 😄 )!

Hehe, det fanns väl ETT (?) skånskt bandylag... har för mig att jag såg ett inslag på sportspegeln. Hemmaplan var naturis / sjö. Dom kunde träna.... ibland 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Upp som en sol ner som en pannkaka....

Nu tror jag att Portugal tar hem detta.

Eller ska Holland? Eller Kroatien?

Näe tror på Portugal.

Jag måste säga att du är rätt dålig på att gissa slutsegrare. 😛

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...