Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Frågan är enkel: Finns det nåt ställe där man kan läsa andras dikter och skriva egna och kommentera på dem, och så vidare? På svenska. Jag är registrerad på poeter.se, men det är 90% rövslickeri och låtsaspoeter som inte kan ta kritik, så det blir lite tjatigt i längden. För grejen är att jag är intresserad av poesi, och jag vill träffa andra som också är det utan att behöva ursäkta mig hela tiden för att jag inte skriver att allt är jättebra jämt.

Annons
Postat

Tack för era svar, men jag tyckte nog ingen av de sidorna var nåt att ha. Poetry.com är på engelska och manglas totalt av webbläsaren, och haket.com var otymplig att registrera sig på, man var tvungen att ange kön och plats och den gjorde stor bokstav i början på ens användarnamn utan förvarning, och var dessutom rätt ful och jobbig att navigera på.

Hmm... att det ska vara så svårt att hitta nåt bra ställe...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.