Hellpig Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Musikgymnasium eller? 😄 (Kanske till OffTopic med den här...)
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Vilken relevant tråd i det här forumet. Då kan jag passa på att säga att jag har bajsat idag. 😄 Jag bara retas men jag kunde inte låta bli... Grattis! 😄 Men min morfar sa till mig när jag var liten att det är trevligare att ta studentskan. 🙂
Micke H Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Tar ej studenten, men blev uppbjuden på ett studentflak idag. Av totala främlingar. Det var kul. 😄
kolin Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Det finns en orkester i Linköping vid namn Bonnkapället som snarare sjunger: För vi har tagit studenskan för vi har tagit studenskan osv... "Han på Banjo""
Umemagnus Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Grattis! Eller... för att citera en god vän till mig (då han såg alla studentekipagen i centrala sthlm) "...Grattis, ni har nu klarat av den lättaste delen i ert liv..." 😄
Zefhyros Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 "Arbetslös Arbetslös Arbetslös!, Arbetslös Arbetslös Arbetslöööööööööös!" (så sjöng jag på min student, melodi:"VM-GULD") Välkommen in i gemenskapen! 😄
Zipzap Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Tog studenten 29 maj 😄 Ni ligger efter med festandet killar 🙂
ericsson91 (oregistrerad) Postat 6 juni 2008 Postat 6 juni 2008 (redigerat) Yeeeeeeeeeeeeeyy! Jag med! 😄 Mvh Memphis GRATTIS Josef ;D Redigerat 6 juni 2008 av ericsson91
Jayla Postat 6 juni 2008 Postat 6 juni 2008 Välkommen ut allihop! Studenten är kul. ska väl inte berätta vad som händer sen. :/ haha Grattis!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.