Jump to content
Annons

Nexus distar vid export


Trancika (oregistrerad)

Recommended Posts

Trancika (oregistrerad)

Jag gör en as skön lÄt nÀr jag anvÀnder nexus Ä sen sÄ fu**ar det sig nÀr jag sparar den Ä ska spela upp den i winamp

dĂ„ lĂ„ter den helt disorted 😄 sĂ„ jag blir fet sneeeeeeee. kan nĂ„n snĂ€lla hjĂ€lpa mig.

Ni kan oxĂ„ lyssna pĂ„ mina lĂ„tar som jag gjort utan nexus 😄 www.soundclick.com/trancika

Redigerat av Olsberg
Tydliggjorde rubrik frÄn "Nexus"
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Trancika (oregistrerad)
Flyttar trÄd frÄn "Komposition, arrangering".

Är det bara nĂ€r du spelar upp lĂ„ten i Winamp som det lĂ„ter illa? Hur görs exporten, Ă€r det i 16 bitar eller 24? Hur mĂ„nga hertz exporterar du ljudfilen i? Vilket format sparar du till?

NÀÀh det lÄter illa i mediaplayer oxÄ:-( jag exporterar till mp3 i 16 bitar. hittar ingen hertz men den e i 6point hermite.

lyssna pÄ mina lÄtar jag gjort utan nexus.

http://www.soundclick.com/trancika

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...
Flyttar trÄd frÄn "Komposition, arrangering".

Är det bara nĂ€r du spelar upp lĂ„ten i Winamp som det lĂ„ter illa? Hur görs exporten, Ă€r det i 16 bitar eller 24? Hur mĂ„nga hertz exporterar du ljudfilen i? Vilket format sparar du till?

NÀÀh det lÄter illa i mediaplayer oxÄ:-( jag exporterar till mp3 i 16 bitar. hittar ingen hertz men den e i 6point hermite.

lyssna pÄ mina lÄtar jag gjort utan nexus.

http://www.soundclick.com/trancika

AnvÀnd dessa instÀllningar:

WAV Depth: 16Bit int

MP3/OGG Bitrate: 320Kbit

Quality: Helst 128-point sinc eller högre.

Sen sÄ ska "HQ for all plugins" och "Disable max poly" vara i kryssad.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

det Àr inte sÄ att du kör i demo-mode?

With certain hosts you can't "export" or "bounce" audio with the NEXUS demo. This is intended behavior and not a bug. With the full version "export" or "bounce" works.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...