Reakard Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Halloj! Får inte fibern till mitt emu 0404 att funka. Där man lägger till strippar i patchmixen kan man inte markera "physical source". När jag testade med en kompis emu 1212M så funkade det i alla fall bra med adat. Nån som vet vars problemet sitter? Jag har ju optical in/out på ljudkortet så det är väl inte mer än rättvist att det ska fungera för mig med... 😮 tack.
dunken Postat 3 juni 2008 Postat 3 juni 2008 Optical 24-bit/96kHz S/PDIF In/Out (switchable to AES/EBU va jag fattar har du inte adat
Reakard Postat 5 juni 2008 Trådstartare Postat 5 juni 2008 dunken sa: Optical 24-bit/96kHz S/PDIF In/Out (switchable to AES/EBU va jag fattar har du inte adat var det där en fråga? 🙂 jajo.. adat har jag ju
allansson Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Det är ju möjligt att du faktiskt redan har en strip för SPDIF-ingången. Har du försökt scrolla bland stripparna i PatchMixern?
Gilbert Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Reakard sa: dunken sa: Optical 24-bit/96kHz S/PDIF In/Out (switchable to AES/EBU va jag fattar har du inte adat var det där en fråga? 🙂 jajo.. adat har jag ju EMU 0404 har inte ADAT I/O.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.