Jump to content
Annons

Pro Tools 7.4.2 och OSX Leopard


Anders F

Recommended Posts

Annons

Och det innebär att CoreAudio-drivrutiner också är på väg?

Då får jag plötsligt en anledning att inte slänga Mboxen på soptippen. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Och det innebär att CoreAudio-drivrutiner också är på väg?

Då får jag plötsligt en anledning att inte slänga Mboxen på soptippen. ☺️

Det stod det inget om, men det skulle jag säkert tro, så vänta lite med att slänga din mbox på tippen 🙂 :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Och nu är den skarpa versionen av 7.4.2 släppt (för 10.5.3)..

hm...är det jag som är dum nu, men jag läste att PT 7.4.2 inte är kompatibelt med äldre versioner av OSX t.ex jag som har 10.4.9, Detta innebär att de senaste uppdateringarna och uppgraderingarna kommer inte gälla mig utan att jag ska behöva uppgradera mitt OSX, eller har jag fel? Om inte så tycker jag det är lite dåligt då jag inte anser att jag ska behöva uppgradera mitt OSX för att i framtiden kunna uppgradera mitt PT. Detta innebär också i sin tur att jag som funderar på att inhandla ett PT HD2 system i slutet av året måste uppgradera mit OSX nu också för det köpet. Eller har jag missat något?

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hem Mbox! Tyvärr är din funktion redan ersatt, men du kan ju få stå bredvid hårddiskarn och se lite snygg ut iaf 🙂

Har precis installerat drivrutinen. Kanske får den kopplas in nån gång om jag vill ha Focusrite-preampen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...