vortex Postat 21 maj 2008 Dela Postat 21 maj 2008 Jag har en CME UF8 som plötsligt börjat uppföra sig underligt. Den triggar inte MIDI på anslaget, utan först när jag släpper tangenten!!! Någon som har hört talas om något liknande, eller har en idé om vad som kan vara fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vortex Postat 21 maj 2008 Trådstartare Dela Postat 21 maj 2008 Någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 21 maj 2008 Dela Postat 21 maj 2008 Äre inte nåt med plus och minuspol eller nå liknande? Så är det iaf på pedaler till klaviaturer (sustain typ). Att om den är fel inställd till keyboarden så håller den ut tonen när den är uppe och tvärtom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vortex Postat 22 maj 2008 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2008 Jo, jag har redan provat om det är pedalen, för det fenomen du beskriver har jag råkat ut för tidigare. Men kruxet är, att den inte triggar över huvud taget förrän på release... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.