Jump to content
Annons

Trummisars IQ


ake

Recommended Posts

Annons

Kan fortfarande parkera på handikapp genom att lägga trumpinnar på instrumentbrädan...

nä nu var jag taskig, trummisar är nödvändiga och blir därför "mobbade" 🙂 vi gillar er ändå!!!

- Sorry

Link to comment
Dela på andra sajter

raso (oregistrerad)

Jag kunde då aldrig tro att trummisar på riktigt känner sig kränkta av sånt här! Jag spelar själv bland annat trummor men skrattar gott med 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

"...En gitarrist behöver bara använda två händer. En trumslagare måste jobba med dubbelt så många kroppsdelar. Hur kan man bränna tusentals pund på forskning som kommer fram till något så uppenbart som att trummisar har mer utvecklade hjärnor än andra?..."

🙂

å gitarristens fingrar har inget med saken att göra? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

"...En gitarrist behöver bara använda två händer. En trumslagare måste jobba med dubbelt så många kroppsdelar. Hur kan man bränna tusentals pund på forskning som kommer fram till något så uppenbart som att trummisar har mer utvecklade hjärnor än andra?..."

😆

å gitarristens fingrar har inget med saken att göra? 😆

HAHA!

WORD! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står ju att personerna som kunde hålla takten bäst var de som klarade iqtestet bäst.

Sen när är trummisarna bra på att hålla takten då? 😛

Haha 😆

Men seriöst, inte trodde jag att alla trummisar tog så illa upp? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att trummisen Bosse läst just en massa av dessa gliringar å tråkningar tänkte han; nu får det vara nog! Nujäklar ska jag börja spela ett andra instrument, så det blir slut på snacket.

Sagt och gjort, han gick ner till affären, gick fram till expediten, pekade och sa;

"- jag skulle vilja köpa den där röda trumpeten och det där vita dragspelet.."

Expediten tittade en stund, kliade sig i huvudet och replikerade;

"- tja...*öhrm*... alltså, brandsläckaren kan jag väl sälja till dig, men elementet får jag fan inte lös från väggen.."

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...