grottman Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Jag har inte lyckats hitta någonstans hurpass bra latencyn i en PreSonus Firepod är. Någon som använder detta ljudkort kanske kan avslöja detta? TPFH
Giannis Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Jag brukar spela in med 6ms latency med mitt Presonus FirePod men det går att komma lägre (i alla fall med min custom DAW). Vid mixning har jag har jag ibland höjt latency:n till 8ms - projekten har varit riktigt stora i dessa fall med mycket pluggar.
grottman Postat 22 april 2008 Trådstartare Postat 22 april 2008 Jag brukar spela in med 6ms latency med mitt Presonus FirePod men det går att komma lägre (i alla fall med min custom DAW). Vid mixning har jag har jag ibland höjt latency:n till 8ms - projekten har varit riktigt stora i dessa fall med mycket pluggar. Låter bra. Får man fråga vad du har för prestanda i datorn?
Giannis Postat 22 april 2008 Postat 22 april 2008 Jag har en Quad Core 2,66Ghz med 8 Gb RAM (jag kör dual boot XP32/XP64).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.