Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

NĂ„n som har testat V serien? Har hört att det ska bli vintage ljud men Ă€re nĂ„n som kan förklara vad det Ă€r? 😄

Och ssl och api Ă€r jag ocksĂ„ intresserad av att veta vad det Ă€r. Om det blir nĂ„t spc sound eller sĂ„. Vilken skulle passa bĂ€st för röst 🙂 Kanske blev lite för mĂ„nga frĂ„gor men hoppas nĂ„n fattade vad jag skrev 😛

Annons
Postat

De pluggar du nÀmner Àr alla simulationer av Àldre hÄrdvara (SSL, API och Neve). Det Àr det som Àr vintage.

Postat

Okey men vad Ă€r skillnad pĂ„ SSL, API och Neve dĂ„ 😛 Eller lĂ„t dom alla lika? Vilken bör jag köpa om jag vill ha ett varm ljud bĂ„de pĂ„ kompressorn och eqn? 😉

Postat
Okey men vad Ă€r skillnad pĂ„ SSL, API och Neve dĂ„ 😑 Eller lĂ„t dom alla lika? Vilken bör jag köpa om jag vill ha ett varm ljud bĂ„de pĂ„ kompressorn och eqn? 😄

Köp alla! 😉

Nej jag skÀmtar bara, SSL, Neve och API Àr tre olika mÀrken som skiljer lite mellan varandra. Har du möjlighet sÄ ladda ner en demo och testa dig fram till vilket ljud du tycker lÄter bÀst.

Postat
Okey men vad Ă€r skillnad pĂ„ SSL, API och Neve dĂ„ 😛 Eller lĂ„t dom alla lika? Vilken bör jag köpa om jag vill ha ett varm ljud bĂ„de pĂ„ kompressorn och eqn? 😎

Köp alla! 😉

Nej jag skÀmtar bara, SSL, Neve och API Àr tre olika mÀrken som skiljer lite mellan varandra. Har du möjlighet sÄ ladda ner en demo och testa dig fram till vilket ljud du tycker lÄter bÀst.

Okey jag fĂ„r göra de 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.