Jump to content
Annons

Waves ( v, ssl , api series )

MrMarcus

Recommended Posts

Nån som har testat V serien? Har hört att det ska bli vintage ljud men äre nån som kan förklara vad det är? 😄

Och ssl och api är jag också intresserad av att veta vad det är. Om det blir nåt spc sound eller så. Vilken skulle passa bäst för röst 🙂 Kanske blev lite för många frågor men hoppas nån fattade vad jag skrev 😛

Annons
Okey men vad är skillnad på SSL, API och Neve då 😑 Eller låt dom alla lika? Vilken bör jag köpa om jag vill ha ett varm ljud både på kompressorn och eqn? 😄

Köp alla! 😉

Nej jag skämtar bara, SSL, Neve och API är tre olika märken som skiljer lite mellan varandra. Har du möjlighet så ladda ner en demo och testa dig fram till vilket ljud du tycker låter bäst.

Okey men vad är skillnad på SSL, API och Neve då 😛 Eller låt dom alla lika? Vilken bör jag köpa om jag vill ha ett varm ljud både på kompressorn och eqn? 😎

Köp alla! 😉

Nej jag skämtar bara, SSL, Neve och API är tre olika märken som skiljer lite mellan varandra. Har du möjlighet så ladda ner en demo och testa dig fram till vilket ljud du tycker låter bäst.

Okey jag får göra de 🙂