Taner Postat 18 mars 2008 Postat 18 mars 2008 I början av låten "Radar" så är det typ nån såg ljud. Finns det en liknande såg i Nexus eller Z3ta+?
Taner Postat 19 mars 2008 Trådstartare Postat 19 mars 2008 best sa: Posta gärna ett exempel så vi kan höra. http://www.youtube.com/watch?v=0L6ishTkgYs 😳
best Postat 19 mars 2008 Postat 19 mars 2008 Pröva att ta nån saw-preset i zeta lr nåt och lägg på ett LFOstyrt mid pass till high pass filter på den så lär du väl få nåt liknande.
Nexustwins Postat 20 mars 2008 Postat 20 mars 2008 best sa: Pröva att ta nån saw-preset i zeta lr nåt och lägg på ett LFOstyrt mid pass till high pass filter på den så lär du väl få nåt liknande. Ohh, ohh... Jag får också gissa! 😄
best Postat 20 mars 2008 Postat 20 mars 2008 Nexustwins sa: best sa: Pröva att ta nån saw-preset i zeta lr nåt och lägg på ett LFOstyrt mid pass till high pass filter på den så lär du väl få nåt liknande. Ohh, ohh... Jag får också gissa! 🙂 Vad snackar du om? Det är väl ändå inte att gissa lr..? Inte vet jag hur man får just DET ljudet men nån form av saw med Love Philter på ska väl göra susen. Ta t ex. LP to HP with panning och ta sedan bort panoreringen och ändra LP till BP.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.