Andreas Hedberg Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Den 27 mars arrangerar Studio sitt femte musikseminarium, denna gÄng i samarbete med MI7. Bland annat kommer artisterna Addeboy & Cliff, som anvÀnder Cubase, berÀtta om hur de gjort sin lÄt Fine House samt producerat Adam Tenstas lÄt They wanna know. Vi kommer Àven ha en grundkurs i Cubase 4 och dess nyheter (under ledning av Orca) samt en kurs i ljudlÀggning av film i Nuendo med Christer Melén. Vi kommer ha tre olika seminarier, och de kommer köras tvÄ gÄnger, sÄ du hinner med tvÄ olika seminarier under denna kvÀll. Det kommer ocksÄ att finnas ett flertal företag pÄ plats för att presentera program, tjÀnster och kringprodukter. I pauserna kan du passa pÄ att gÄ runt, testa och diskutera produkterna. Vi sÀljer ocksÄ vÄra mycket uppskattade specialutgÄvor Inspelning Special, Hemstudio för Alla och Mixologi Special för endast 50 kronor styck (helst kontant betalning, kvitto ordnar vi om ni önskar). Som vanligt ingÄr mat i priset. Dryck finns att köpa i vÄr bar. OBS! För köp av öl gÀller 18-Ärs grÀns. Skynda dig, vi tar endast in 150 personer. För mer information och anmÀlan: www.studio.se/seminar
DrHans Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 NÄgot Àr skumt med tiderna pÄ programmet va?
Andreas Hedberg Postat 15 februari 2008 TrÄdstartare Postat 15 februari 2008 (redigerat) NÄgot Àr skumt med tiderna pÄ programmet va? Ja, det har du helt rÀtt i. Den som gjorde anmÀlningssidan satte fel tider efter första pausen. Efter pausen 19:00 ska det vara Addeboy & Cliff 20:00, dÀrefter paus 21:30 och slutligen dörrarna stÀngs 22:30. Om nÄgra minuter kommer ett korrekt schema ut hÀr pÄ forumet och Àven pÄ webbsidan! Tack för att du uppmÀrksammade detta! Mvh Andreas Hedberg Producers_Seminar_Cubase___Nuendo___Program.pdf Redigerat 15 februari 2008 av Olsberg Lade upp schema som pdf
Andreas Hedberg Postat 15 februari 2008 TrĂ„dstartare Postat 15 februari 2008 Ănnu en gĂ„ng blir det i 08-omrĂ„det đ Ang. att det Ă„terigen blir musikseminarium i Stockholm, sĂ„ kan jag förhoppningsvis glĂ€dja dig med att jag för fullt jobbar för att kunna ha ett seminarium Ă€ven i Göteborg. Har du ocksĂ„ tips pĂ„ lokaler i Göteborg och Malmö sĂ„ fĂ„r du gĂ€rna höra av dig! Mvh Andreas Hedberg
Biran Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Ănnu en gĂ„ng blir det i 08-omrĂ„det đ Ang. att det Ă„terigen blir musikseminarium i Stockholm, sĂ„ kan jag förhoppningsvis glĂ€dja dig med att jag för fullt jobbar för att kunna ha ett seminarium Ă€ven i Göteborg. Har du ocksĂ„ tips pĂ„ lokaler i Göteborg och Malmö sĂ„ fĂ„r du gĂ€rna höra av dig! Mvh Andreas Hedberg Tackar, sĂ€kert fler Ă€n mej frĂ„n Sveriges framsida som uppskattar ifall det blir seminarium i dessa trakter đ
Majken Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Sign me up Andreas, jag kommer! Skoj med ett nytt Cubase-seminarium đ
Gain Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Andreas, Kan vÀl var intressant för fler Àn att skicka mejl direkt till dig... Hur skulle du precisera "Grunderna i Cubase 4"?
Novembernatt Postat 17 februari 2008 Postat 17 februari 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
Andreas Hedberg Postat 18 februari 2008 TrÄdstartare Postat 18 februari 2008 Andreas,Kan vÀl var intressant för fler Àn att skicka mejl direkt till dig... Hur skulle du precisera "Grunderna i Cubase 4"? Hej! Utbildningsföretaget Orca kommer under kvÀllen gÄ igenom grunderna i Cubase 4 och berÀtta om nya funktioner gentemot tidigare versioner av programmet. Det kommer blir fokus pÄ pluggar och instrument i programmet, men Àven inspelningsteknik, mixning med mera. Mvh Andreas
Andreas Hedberg Postat 18 februari 2008 TrĂ„dstartare Postat 18 februari 2008 Meh! Nu nĂ€r det dyker upp nĂ„t jag verkligen vill gĂ„ pĂ„ sĂ„ Ă€r det GIVETVIS samma dag som min flcikvĂ€ns födelsedag... đ Hej! Födelsedagspresent-tips: Bjud med henne pĂ„ Cubase & Nuendo seminarium den 27 mars pĂ„ KarlbergsvĂ€gen 77:-) Mvh Andreas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.