Jump to content
Annons

Tråk Måns Zelmerlöw?


ljudsnubben

Recommended Posts

Annons

Jag förstår inte riktigt vart du vill komma om jag ska vara helt ärlig. Varför inte bara sluta att titta/lyssna på honom om du blir så pass irriterad? Så skulle nog jag ha gjort så är ju saken ur världen. Personligen tycker jag att han är talangfull med en ganska ovantligt stor bredd i de musikaliska stilarna inkl. dans. Dessutom gör han det bra tycker jag till skillnad mot många andra nykomlingar som ofta bara söker efter kändisskapet! Och ska han låta bli och le menar du? Hans blick.....ja vad ska han göra då? Och kläderna....hur ska han klä sig då? Äh...jag tycker inte det är någonting att hänga upp sig på, för det skulle bara vara jobbigt att hänga upp sig på sådana här smågrejer tycker i alla fall jag!

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte riktigt vart du vill komma om jag ska vara helt ärlig. Varför inte bara sluta att titta/lyssna på honom om du blir så pass irriterad? Så skulle nog jag ha gjort så är ju saken ur världen. Personligen tycker jag att han är talangfull med en ganska ovantligt stor bredd i de musikaliska stilarna inkl. dans. Dessutom gör han det bra tycker jag till skillnad mot många andra nykomlingar som ofta bara söker efter kändisskapet! Och ska han låta bli och le menar du? Hans blick.....ja vad ska han göra då? Och kläderna....hur ska han klä sig då? Äh...jag tycker inte det är någonting att hänga upp sig på, för det skulle bara vara jobbigt att hänga upp sig på sådana här smågrejer tycker i alla fall jag!

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Grejen är väl att det inte går att sluta titta lyssna på honom då han är överallt, vart fan man än vänder huvudet så står han där och ler så där jävla korkat. Klart som fan man blir arg!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte riktigt vart du vill komma om jag ska vara helt ärlig. Varför inte bara sluta att titta/lyssna på honom om du blir så pass irriterad? Så skulle nog jag ha gjort så är ju saken ur världen. Personligen tycker jag att han är talangfull med en ganska ovantligt stor bredd i de musikaliska stilarna inkl. dans. Dessutom gör han det bra tycker jag till skillnad mot många andra nykomlingar som ofta bara söker efter kändisskapet! Och ska han låta bli och le menar du? Hans blick.....ja vad ska han göra då? Och kläderna....hur ska han klä sig då? Äh...jag tycker inte det är någonting att hänga upp sig på, för det skulle bara vara jobbigt att hänga upp sig på sådana här smågrejer tycker i alla fall jag!

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Grejen är väl att det inte går att sluta titta lyssna på honom då han är överallt, vart fan man än vänder huvudet så står han där och ler så där jävla korkat. Klart som fan man blir arg!

Lås i dig i ett kolsvart rum då!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att han "gör sin grej" suveränt och är grym på att sjunga. 😆

Argumentet "den och den är överallt" köper jag inte. De flesta artister är överallt - Lars Winnerbäck, Mange Schmidt, Timo Räisenen, Familjen, Adam Tensta osv.

Skillnaden är bara att deras musik är i andra forum än Måns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte man ska klanka ner på någon som har kommit så långt på så kort tid.

Inte för att vara elak mot någon men med sin talang och sitt "påklistrade leende" som ni kallar det har han kommit mycket längre än vad många andra här har gjort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att han "gör sin grej" suveränt och är grym på att sjunga. 😆

Argumentet "den och den är överallt" köper jag inte. De flesta artister är överallt - Lars Winnerbäck, Mange Schmidt, Timo Räisenen, Familjen, Adam Tensta osv.

Skillnaden är bara att deras musik är i andra forum än Måns.

Inte jag heller. Det är ju knappast Måns fel att han är "överallt". Om man får jobberbjudanden så tar man dem för om man tackar NEJ så får man inga erbjudanden till slut eftersom man då ringer andra som tackar JA. Och han brinner för det han gör. Att han syns så mycket är ju mer medias och och tittarens "fel" i så fall, för det går ju att blunda om man vill! Eller byta kanal eller bläddra vidare i tidningen. Nä....det blir nog lite vad man gör det till själv tror jag. Utstrålning har han ju också liksom ett utseende precis som vi alla har ett. Vi är skapta som vi är och jag tycker att han kan få vara precis så som just han är.

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta ständiga leende, den konstanta påklistrade "kåt'looken", alla figursydda kavajer... Men va faan!?

Han tillhör ju sveriges pop'elit!? ☺️

Idiotiskt inlägg måste jag säga, att bara kläcka ur sig det här utan belägg ???

Det du stör dig på är nog en av orsakerna till hans framgångar....

Det är väl skönt att det dyker upp en o annan manlig snygging oxå i en marknad som domineras av sexiga o lättklädda brudar.....

/C

Redigerat av xarl
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att han "gör sin grej" suveränt och är grym på att sjunga. ☺️

Argumentet "den och den är överallt" köper jag inte. De flesta artister är överallt - Lars Winnerbäck, Mange Schmidt, Timo Räisenen, Familjen, Adam Tensta osv.

Skillnaden är bara att deras musik är i andra forum än Måns.

Men bara för det finns det ju inget som säger att jag "måste" tycka om honom. Jag kan ju bli arg över att jag ser och hör honom överallt även om han så har rätt att vara och höras där!

Redigerat av Lithium
Link to comment
Dela på andra sajter

Detta ständiga leende, den konstanta påklistrade "kåt'looken", alla figursydda kavajer... Men va faan!?

Han tillhör ju sveriges pop'elit!? ☺️

Idiotiskt inlägg måste jag säga, att bara kläcka ur sig det här utan belägg ???

Det du stör dig på är nog en av orsakerna till hans framgångar....

Det är väl skönt att det dyker upp en o annan manlig snygging oxå i en marknad som domineras av sexiga o lättklädda brudar.....

/C

Haha va? För det första så har han väl visst belägg. Han syns överallt med "Detta ständiga leende, den konstanta påklistrade "kåt'looken", alla figursydda kavajer". Det har han ju rätt i.

Tror nog inte att han stör sig på orsakerna till hans framgångar, utan mer som jag själv stör mig på; framgångarna över huvud taget...

Link to comment
Dela på andra sajter

Basshunter-tråden 2? 😳

Gillar inte heller MS, men att gå runt och irritera sig på honom gör en bara ... irriterad. Ignorera istället 🙂

håller helt med

oavsett om man gillar honom eller inte så finns ju talang iaf

irritera sig på kavaj.... 🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Basshunter-tråden 2? 😳

Gillar inte heller MS, men att gå runt och irritera sig på honom gör en bara ... irriterad. Ignorera istället 🙂

Hehe det är väl egentligen det enda rätta. Det finns många andra liknande "musiker" man kan bli irriterad på; samma argument som tidigare. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Basshunter-tråden 2? :rolleyes:

Gillar inte heller MS, men att gå runt och irritera sig på honom gör en bara ... irriterad. Ignorera istället 🙂

%0
Link to comment
Dela på andra sajter

Detta ständiga leende, den konstanta påklistrade "kåt'looken", alla figursydda kavajer... Men va faan!?

Han tillhör ju sveriges pop'elit!? 🙂

Idiotiskt inlägg måste jag säga, att bara kläcka ur sig det här utan belägg ???

Det du stör dig på är nog en av orsakerna till hans framgångar....

Det är väl skönt att det dyker upp en o annan manlig snygging oxå i en marknad som domineras av sexiga o lättklädda brudar.....

/C

Ho ho!

Okay okay!? Lugna ner er boys, men han satt jämter mig när jag skrev det och skrattade lika mycket. ...frågade honom bara om jag ska fick kasta in ett blodigt köttben i hundrastgården. Han apgarvade och sa, kör för fan!

Ber om ursäkt! Klart reaktionen blir sådan!

Men så sant är han grym på mycket. och riktigt snäll é han oxå, så peace allesammans.

MVH/Pera

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...