ocala Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Hejsan! Har fått lite prylar på mitt jobb som bara låg och dammade. Någon som vet på ett ungefär vad jag kan få för dessa saker? Dom är HELT NYA. Eller ge mig ett bud om ni är intresserade 😏 Audio Technica – ES933W/C (2st) Njure. Kondensatormikrofoner för hängande montage. Med omkopplare för Flat/Low-roll-off och fast kabel (15,2 m). Levereras med spänningsmodul, vindskydd och hängare. Finns både i svart och vitt utförande. Vit modell NYPRIS: 3.095,00 kr/st (totalt nypris, 6.190,00 kr) Samson Audio – S Phantom 2-kanals fantomaggregat (48V) för kondensatormikrofoner. Separata XLR-in/utgångar för varje mikrofon. Inkl. nätadapter. NYPRIS: 695,00 kr NEUTRIK XLR – TELE signalkabel (2st) NYPRIS: CA 100/200 kr/st Mvh ocala 😳
ocala Postat 22 januari 2008 Trådstartare Postat 22 januari 2008 (redigerat) ingen som har någon idé? 😉 Redigerat 22 januari 2008 av ocala
Magnetic Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Tjena 2/3 av nypriset skulle jag nog sätta då prylarna är nya. Men sätter du ett lägre pris så blir du av med sakerna snabbare... 😉 Ha de. // Klas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.