mrjoke Postat 5 januari 2008 Dela Postat 5 januari 2008 Hey! har fått problem nu när jag instalerat Omegan, varje gång jag öpnna cubase står de " The ASIO driver Omega ASIO could not be started " nån som vet vad jag gjort för fel?? var nyss ner till affären där jag köpte den och dem visste ingen så jag fick med ett nytt hem men samma fel uppstog nu!! Hjälp!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 5 januari 2008 Dela Postat 5 januari 2008 Vista? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrjoke Postat 5 januari 2008 Trådstartare Dela Postat 5 januari 2008 Vista? Jo de är ju tyväer de... kan de vara de som spökar?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 5 januari 2008 Dela Postat 5 januari 2008 Har du senaste drivisarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrjoke Postat 5 januari 2008 Trådstartare Dela Postat 5 januari 2008 Har du senaste drivisarna? ja men de vill inte funka. har hört att vista bråkar mycket med alla programn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.