Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur spelar man in med Toneport UX2?? Jag fattar ingenting, sÄ skriv och hjÀlp mej.

Är ny börjare sĂ„ jag har aldrig anvĂ€nt nĂ„tt sĂ„nt hĂ€r.

Annons
Postat

Ska du spela in med cubase eller ableton live, som följde med ux2 hÄrdvaran? Oavsett sÄ mÄste du Àndra instÀllningarna i programmet sÄ att ux2 Àr aktiverad. VÀldigt enkelt i ableton live har jag för mig.

Postat
Ska du spela in med cubase eller ableton live, som följde med ux2 hÄrdvaran? Oavsett sÄ mÄste du Àndra instÀllningarna i programmet sÄ att ux2 Àr aktiverad. VÀldigt enkelt i ableton live har jag för mig.

Jag har Ableton Live. Skulle vilja ha lite mer hjÀlp, Àr inte sÄ bra pÄ sÄnt hÀr. Vill bara kunna spela in.

Postat

Jag har Ableton Live. Skulle vilja ha lite mer hjÀlp, Àr inte sÄ bra pÄ sÄnt hÀr. Vill bara kunna spela in.

Behöver ingen mer hjÀlp, fixade det sjÀlv efter en stund, men tack för hjÀlpen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.