ventknut (oregistrerad) Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Hej.pÄ er alla :Jag undrar om jag har kommit pÄ en sida MUSIK men kan vÀlan prata om ventilaton .TROts allt mÄste vi ju ha luft sÄ att tonerna kan vibrera. Dessutom mÄste vi har bra frisk luft för att sjunga ut. Vi fÄr vÀla se vad som hÀnder. Jag skulle aldrig anvÀnda mobil och data. SE nu Àr jag hÀr. Framtiden Àr som den Àr,man tror men det blir som det blir. Som ni förstÄr Àr jag ny pÄ detta medium och Äldern som ni bergriper Àr snart pensionÀr.Vad gör man dÄ??? Kanske svarar pÄ LUFTVANDRINGSFRà GOR!!! HEJ VENTKNUT
tbruce Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 LuftvandringsfrÄgor... huh, kan Àrligt talat inte sÀga att jag har nÄgra pÄ lager, men skulle nÄn poppa upp sÄ vet jag ju vart jag ska vÀnda mej nu.
ventknut (oregistrerad) Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 LuftvandringsfrĂ„gor... huh, kan Ă€rligt talat inte sĂ€ga att jag har nĂ„gra pĂ„ lager, men skulle nĂ„n poppa upp sĂ„ vet jag ju vart jag ska vĂ€nda mej nu. Hej,det var trevligt att nĂ„gon gjorde sig besvĂ€ret att skriva. DĂ„ kan du titta pĂ„ min sida----varför ventilation--- Jag har haft ett lĂ„ngt givande korrespedans med en av er musikant angĂ„ende akustik och ljudvandring .JĂTTE SVĂ RT!!! HEJ KNUT
ventknut (oregistrerad) Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 hejhej HEJ det har visats sig att ljud svÀngningar Àr ett stort problem.DET skal höras INTE höras .DET Àr en svÄr frÄga VENTKNUT HEJ
ventknut (oregistrerad) Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 Halloj! HEJ ljudsvÀngningar vÄglÀngder studsar dit eller dit kan det bli musik HEJ ventknut
Berra Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 Lysande Knut. đ Hoppas nĂ„gon fĂ„r anvĂ€ndning av kunskaperna!
ventknut (oregistrerad) Postat 10 december 2007 Postat 10 december 2007 Lysande Knut. đ Hoppas nĂ„gon fĂ„r anvĂ€ndning av kunskaperna! TACK SKALL DU HA! Men jag mĂ„ste erkĂ€nna att jag har konverterat till Elsborg. Förklaring jag bor nu just i skogen utanför Bollebygd. HEJ VENT KNUT
ventknut (oregistrerad) Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 HEJ man kan ju hoppas att det gÄr att ventilera luft.BlÄses det trumpet sÄ gÄr det antagligen en del luft ut i omgivningen. het VENTKNUT
klasho Postat 11 december 2007 Postat 11 december 2007 "Jag vill vara luft jag vill glömmas bort jag vill vara allt jag vill kommas ihÄg" Inget mer att ventilera runt knuten. VÀlkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.