SingForLife (oregistrerad) Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Jag har en EV N/D 457 mikrofon hemma som jag aldrig använt och jag undrar om den är bra samt var jag får tag i en micksladd till den? Det är tre "piggar" i änden på den, är det en hona jag ska köpa då? *känner mig helt bortkollrad men jag har aldrig behövt köpa sånt förr när jag repat i replokaler utan då har allt funnits på plats* Tacksam för hjälp :-D
DrHans Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Jag har en EV N/D 457 mikrofon hemma som jag aldrig använt och jag undrar om den är bra samt var jag får tag i en micksladd till den? Det är tre "piggar" i änden på den, är det en hona jag ska köpa då? *känner mig helt bortkollrad men jag har aldrig behövt köpa sånt förr när jag repat i replokaler utan då har allt funnits på plats* Tacksam för hjälp :-D Du skall koppla en hona i mickänden ja. Vad du skall ha för sladd är beroende på vad du skall koppla in den i andra änden. Men det vanligaste är ju XLR-XLR ( XLR är vad den kontakten heter som sitter i din mick )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.