HanZolo Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Har installerat Logic Pro 8. Allt gick som det skulle - programmet startar så snällt och det ser verkligen bra ut. Dock hittar inte programmet mina tidigare installlerade AU-pluggar. Hur får jag dem att synas/fungera i 8:an? De funkar fortfarande perfekt i 7:an - både fristående och genom Logic. Måste jag göra någon speciell procedur för att få tredjepartspluggar att funka i 8:an? //HZ
brojd Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Nu vet jag inte hur det är i logic 8, men du kan behöva gå in i "logic au manager" och aktivera/göra en rescan på dina 3:e partspluggar. Kolla huvudmenyn (Logic Pro eller vad den kan heta) -> Preferences -> Logic AU Manager
HanZolo Postat 5 november 2007 Trådstartare Postat 5 november 2007 Jag formulerar om frågan. Ni som installerat Logic 8:an, hittar ni era tidigare installerade AU-pluggar någonstans i Logic 8? De visar sig inte i AU-managern och inte någon annan stans heller. Måste jag installera om dem...? Bleh i såna fall... 😱 //H
Piccazzo Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Jag formulerar om frågan. Ni som installerat Logic 8:an, hittar ni era tidigare installerade AU-pluggar någonstans i Logic 8? De visar sig inte i AU-managern och inte någon annan stans heller. Måste jag installera om dem...? Bleh i såna fall... //H Hade inga problem med pluggarna , alla dök upp som dom skulle.
HanZolo Postat 7 november 2007 Trådstartare Postat 7 november 2007 Hade inga problem med pluggarna , alla dök upp som dom skulle. I vilken mapp ligger dina 3:e-partspluggar? Hade du dem installerade innan du installerade 8:an? //H
HanZolo Postat 8 november 2007 Trådstartare Postat 8 november 2007 Var kommer 3:e partspluggar att synas? Tillsammans med de andra instrumenten eller...? Ähh, jag provar att installera om en plugg så får vi se...
MikkeÖland Postat 8 november 2007 Postat 8 november 2007 library/audio/plug-ins/component/ Där ligger au pluggarna. I Logic kan du starta AU-manager och titta vilka pluggar som inte blivit authade riktigt. / Mikke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.