Jump to content
Annons

Kringå sprärrade sidor?


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
På jobbet har dom numera spärrat facebook.

Någon som vet hur man kan kommain där iaf?

Provat att surfa via proxy osv men ikke.

?!

Om man säger så här:

Nu vet jag inte var du jobbar. Men om du jobbade på mitt företag och jag hade spärrat t ex facebook för surf för mina anställda och jag upptäckte att du medvetet kringgick detta och surfade på jobbet så skulle du få problem... 🙂

Kanske värt att fundera på?

Link to comment
Dela på andra sajter

På jobbet har dom numera spärrat facebook.

Någon som vet hur man kan kommain där iaf?

Provat att surfa via proxy osv men ikke.

?!

Om man säger så här:

Nu vet jag inte var du jobbar. Men om du jobbade på mitt företag och jag hade spärrat t ex facebook för surf för mina anställda och jag upptäckte att du medvetet kringgick detta och surfade på jobbet så skulle du få problem... :rolleyes:

Kanske värt att fundera på?

Givetvis är det jue inte en bra väg att gå.

Men tanken slog mig bara att det borde vara fullt möjligt med tanke på att det går i explorer.

Visst har du rätt i det du skriver, frågan var helt hypotetisk:P

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Nu vet jag inte var du jobbar. Men om du jobbade på mitt företag och jag hade spärrat t ex facebook för surf för mina anställda och jag upptäckte att du medvetet kringgick detta och surfade på jobbet så skulle du få problem... :rolleyes:

Vilken tur då att man inte jobbar på ditt företag då 😄 Nä ärligt är jag en som är totalt ointresserad av facebook och alla trender på nätet som ploppar upp titt som tätt. Tycker det är roligare och vetttigare spendera tid och engergi på skapa musik än sitta o surfa på facebook eller nåt sånt

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet jag inte var du jobbar. Men om du jobbade på mitt företag och jag hade spärrat t ex facebook för surf för mina anställda och jag upptäckte att du medvetet kringgick detta och surfade på jobbet så skulle du få problem... :rolleyes:

Vilken tur då att man inte jobbar på ditt företag då 😛 Nä ärligt är jag en som är totalt ointresserad av facebook och alla trender på nätet som ploppar upp titt som tätt. Tycker det är roligare och vetttigare spendera tid och engergi på skapa musik än sitta o surfa på facebook eller nåt sånt

va gör du här då?? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Har de bara spärrat domännamnet så funkar det med ip nummret.

Det kan du få fran genom att skriva ping www.studio.se i kommando prompten. Då får du ip nummret för studios hemsida.

funkade inte att gå direkt till ipet.

Sidan fans inte:s

Link to comment
Dela på andra sajter

Förut fanns en tjänst hos google som översatte websidor. Så man klickade in länken där men "översatte" till samma språk som webbplatsen var på för att inte strula till det, funkade på mitt gamla företag eftersom sidan man vill se öppnas i en frame på översättningstjänsten. Det finns säkert finurligare sätt men... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Förut fanns en tjänst hos google som översatte websidor. Så man klickade in länken där men "översatte" till samma språk som webbplatsen var på för att inte strula till det, funkade på mitt gamla företag eftersom sidan man vill se öppnas i en frame på översättningstjänsten. Det finns säkert finurligare sätt men... :rolleyes:

Förut?

Google Translate ?

Redigerat av berra_-
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...