Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.

Jag söker folk som gillar att skapa lite anorlunda musik, (vad nu definitionen av anorlunda innebÀr)

Tanken:

Kanske lite udda instrument ex. kastruller, burkar, chipspÄsar. men ocksÄ gitarrer samt sÄng eller rap...

vi kommer att fÄ spelain ett eller tvÄ instrument var, sedan skickar vi vidare spÄret till nÀste man i kön... enklare Àn sÄ kan det vÀl inte bli...

vi anvÀnder http://www.speedyshare.com som vÀrd server för projektet..

Dvs du som spelat in din beskörda del av mixen laddar uppfilen i wave format pÄ speedyshare och lÄter nÀste man till rakning ta saken i sina hÀnder...

sÄ vem kÀnner sig manad till att börja!?

(ps glöm inte att skriva vad du anvÀnde för "sak" som instrument)

Annons
Postat (redigerat)

eftersom det kÀnndes lite dumt att börja ett projekt dÀr inte jag visar ett exempel.. sÄ passa jag pÄ att skapa ett litet intro...

jag menar inte att introt mÄste lÄta sÄ (ni fÄr redigera sÄ att de passar med eran ide) men det ska anvÀndas, anvÀnd fantasin..

http://www.speedyshare.com/685958967.html

mina instrumetn.

tangentbord

Ölglas

Redigerat av manel
Postat (redigerat)

hehe, jag har gjort en lÄt med ljud samplat frÄn att slÄ pÄ en stop-skylt (assÄ en sÄn stor vÀgskylt).... Kanske nÄtt intressant? :rolleyes:

EDIT: oj, lĂ€ste lite fel.. nu fattar jag.. kedjebrevs-lĂ„t, =) men stopskylten har jag kvar 😏

Redigerat av Limpan
Postat

hehe okej okej =)

sÄ Àr de verkligen ingen som vill pröva lite...

jag funderar pÄ att göra att litet trum beat om ni kÀnner för att ha nÄt att följa =) dvs. om inget nytt har hÀnt förens i morgon kvÀll sÄ lÀgger jag lite trummor...

• 6 mĂ„nader senare...
Postat

Jag Àr pÄ !

Vore kul om flera höll kontakten samtidigt pÄ ett smidigt sÀtt! IRC ?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.