Jump to content
Annons

Recommended Posts

hallå kära medlemmar! såg en tråd, tror det va reason inte riktigt säker,, killen va tvungen å ta en break för han fick inte fram några ideér,, kan säga jag känner samma sak nu,, känns som man har suttit här alldeles för mycker under en tid,,

har sagt nu ett par dagar att jag ska ta en paus, men jag drar mig fortfarande dit haha, kommer inte loss från Fl 🙂

nån som har nåt tips på nån rolig synth eller kanske nåt nytt program man kan leka med? lr kanske en bra bok/internetbok som kan läsa?

Mvh / John

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
hallå kära medlemmar! såg en tråd, tror det va reason inte riktigt säker,, killen va tvungen å ta en break för han fick inte fram några ideér,, kan säga jag känner samma sak nu,, känns som man har suttit här alldeles för mycker under en tid,,

har sagt nu ett par dagar att jag ska ta en paus, men jag drar mig fortfarande dit haha, kommer inte loss från Fl 🙂

nån som har nåt tips på nån rolig synth eller kanske nåt nytt program man kan leka med? lr kanske en bra bok/internetbok som kan läsa?

Mvh / John

Prova att bli photoshop mästare ^___^ det är vad jag parerar mig mellan. Bilder eller musik. Det sitter ju på samma hjärnhalva =)

Redigerat av Lonian
Link to comment
Dela på andra sajter

njaa,, vill helst inte bli fast i nåt annat än fl känns d som,, men tanken som räknas,,, ska försöka hitta en bok lr nåt? du kanske vet nån baggsson?=)

Köp typ Cs eller något sånt 😉 så hjärnan får koppla av och komma loss från musiken 🙂 kan vara väldigt bra. då man kommer tillbaks med Fräscha ideér 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...