Jump to content
Annons

Melodifestivalen 2008


PeterF

Recommended Posts

Hej!

Jag hittar inget datum på SVTs hemsida, när det kommer att vara klart vilka som kommer med i Melodifestivalen. Kommer vi att kunna följa gallringsarbetet på SVTs hemsida, eller blir det som förra året - att vi får veta först när det är klart?

Med vänlig hälsning!

Peter

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Jag hittar inget datum på SVTs hemsida, när det kommer att vara klart vilka som kommer med i Melodifestivalen. Kommer vi att kunna följa gallringsarbetet på SVTs hemsida, eller blir det som förra året - att vi får veta först när det är klart?

Med vänlig hälsning!

Peter

Jag vet faktiskt inte, men jag skulle tippa på att vi får reda på det samma dag alla bidragen är bestämda. SVT brukar hålla det hemligt så länge det går.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

De ringde Bert Karlsson och han sa att klockan 16.00 blir det officiellt. Han var nervös att inte Christer Sjögren och Kurt Olsson (!) skulle komma med. Hörde fel?

Kurt Olsson?

Link to comment
Dela på andra sajter

16 okt. blev det klart vilka bidrag ska vara med, men det står inte vilka artister.

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=...s=rubrik_941995

Tror verkligen folk att uttagningen i melodifestivalen går rättvisst till nuförtiden ?

ne de är nog enklast att blunda så man inte får sanning i ögat

eller en lins som suddar bort allt va solidaritet heter

Redigerat av antikartellmusikern
Link to comment
Dela på andra sajter

Har vi någon matematiker ibland oss? Med så pass många bidrag som skickas in vad är då oddsen att samma personer får med 2-3 låtar år ut och år in?

Lika mycket som statistiken påverkas av att det säkerligen kommer in många ruttna bidrag så är det inte speciellt hög kvalité på dom som är med heller. Det kan OMÖJLIGT vara det bästa av alla inskick som är med där.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...