Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenix.

Ska införskaffa midi-klaviatur och behöver feedback. Har kollat på CME U-KEY på jam och undrar om den e nått att hänga i juckapalmen? Det som e intressant med den e att den har pads. Men jag blev lite konfunderad över beskrivningen på CME´s hemsida. Nått om bra mobiltelefon klaviatur....(?). Kan inget om midibrädor så specsen sa mig inte så mkt. Det som e intressant med den e att den har pads.

Så...ska jag slå till? Eller kan ni tipsa om nåt annat i samma prisklass eller lägre? Gärna med pads.

Tack på förhand.

Annons
Postat

Hade en tills helt nyligen. Helt ok midikeyboard. De inbyggda ljuden är skräp, men dem behöver man ju inte använda, lyckligtvis.

Minns inte vad jag tyckte om padsen, faktiskt.

Postat
Hade en tills helt nyligen. Helt ok midikeyboard. De inbyggda ljuden är skräp, men dem behöver man ju inte använda, lyckligtvis.

Minns inte vad jag tyckte om padsen, faktiskt.

tack för svar. Tror jag kör på den. Eftersom separata pads kostar multum.....relativt

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.