klasho Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Tjenix. Ska införskaffa midi-klaviatur och behöver feedback. Har kollat på CME U-KEY på jam och undrar om den e nått att hänga i juckapalmen? Det som e intressant med den e att den har pads. Men jag blev lite konfunderad över beskrivningen på CME´s hemsida. Nått om bra mobiltelefon klaviatur....(?). Kan inget om midibrädor så specsen sa mig inte så mkt. Det som e intressant med den e att den har pads. Så...ska jag slå till? Eller kan ni tipsa om nåt annat i samma prisklass eller lägre? Gärna med pads. Tack på förhand.
SMonk Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Hade en tills helt nyligen. Helt ok midikeyboard. De inbyggda ljuden är skräp, men dem behöver man ju inte använda, lyckligtvis. Minns inte vad jag tyckte om padsen, faktiskt.
klasho Posted October 11, 2007 Author Posted October 11, 2007 Hade en tills helt nyligen. Helt ok midikeyboard. De inbyggda ljuden är skräp, men dem behöver man ju inte använda, lyckligtvis.Minns inte vad jag tyckte om padsen, faktiskt. tack för svar. Tror jag kör på den. Eftersom separata pads kostar multum.....relativt
Recommended Posts