Kill All Autotuner Postat 15 september 2004 Postat 15 september 2004 Installerade SIR:en i min vst mapp och hÀmtade gratis Lexicon-impulser. VÀntade mig inte speciellt mycket, men ack, Det hÀr var hur roligt som helst. En riktig fulltrÀff pÄ senaste Studio CD:n. NÄgon annan som prövat ? Bu eller bÀ ?
captain nemo (oregistrerad) Postat 16 september 2004 Postat 16 september 2004 Var hÀmtade du Lexicon? //Nemo
Kill All Autotuner Postat 17 september 2004 TrÄdstartare Postat 17 september 2004 http://noisevault.com/index.php?page=3&sid...2c6efafeb5f53db HÀr ! (*DrÀggel*)
Majken Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 (redigerat) Spana in Eventide om du inte redan gjort det. Ruskigt smarriga effekter đ EDIT: HĂ€r Ă€r förresten en liten förklaring av SIR om det hjĂ€lper nĂ„gon pĂ„ traven: http://www.majken.se/cubase/index.htm?sir.htm /Majken Redigerat 17 september 2004 av Majken
Andreas L Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 Installerade SIR:en i min vst mapp och hÀmtade gratis Lexicon-impulser. VÀntade mig inte speciellt mycket, men ack, Det hÀr var hur roligt som helst. En riktig fulltrÀff pÄ senaste Studio CD:n.NÄgon annan som prövat ? Bu eller bÀ ? Jopp, jag gav det lite beröm för nÄgon mÄnad sedan, nÀr nÄgon pÄ forumet tipsade om det. Eller... det Àr ju mest impulserna som jag gav beröm. I vilket fall sÄ hittade jag en del ambience-impulser som jag gillade.
Piffen Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 Hum... kanske e dags... brukar nĂ€mligen inte begagna mig av de diverse program och demos som medföljer varje nummer.. tyvĂ€rr kanske.. đ±
Andreas L Postat 18 september 2004 Postat 18 september 2004 ...fast en sak som jag inte gillade var att cpu-mÀtaren Äkte fram och tillbaka som en jÀkla tattarballe, sÄ fort man laddat nÄgon impuls. Kollade vidare och jÀmförde, och det visade sig vara likadant med andra impulsstyrda "vÀrdpluggins", sÄ det Àr sÀkert helt i sin ordning. Vet dock inte om det pÄverkar stabiliteten i miljön i övrigt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.