Burnin Sven (oregistrerad) Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Funderar på en av dom nya mac mini lik förbaskat jag vet att jag avfärdade det för ett tag sen men ja varför inte. Problemet är väl core 2 duo köret som kan strula så man får köra under nån slags emulering Rosetta eller vad det hette. Iofs. så borde väl 7.2 rulla på om tankar hem nån uppdatering tror jag dom skrev och 299 dollar för en uppgradering är ju inte hela världen om man kan få en dator för runt 6000 spänn.
KillwithSkill Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Funderar på en av dom nya mac mini lik förbaskat jag vet att jag avfärdade det för ett tag sen men ja varför inte. Problemet är väl core 2 duo köret som kan strula så man får köra under nån slags emulering Rosetta eller vad det hette. Iofs. så borde väl 7.2 rulla på om tankar hem nån uppdatering tror jag dom skrev och 299 dollar för en uppgradering är ju inte hela världen om man kan få en dator för runt 6000 spänn. Fasen?! 🙂 Det verkar som om du har köpt ALLA licenser på Logic förutom 7an? 😛 Hur många donglar har du nu? Är det så eller? 😱 Annars så vore det på sin plats att du konverterar till mac och går lös på express eller pro 😉 Du behöver ju inte gå lös på en NY mac. Finns ju beggat vettu 😛 Kolla här: http://www.mactorget.nu/
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Tjena K jo fan jag har tre nu bjöd på en Pro 6 från ett paket om 10 student licenser på Ebay och vann hehe. Den kom hem så snällt i min brevlåda med frakt tror jag 1800 eller nåt alla syntar inkluderade i den. Jorå lugn jag är pg på en mac det är bara frågan om vilken. Göran
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 (redigerat) Tack för tipset om mac torget hade ingen aning om att det fanns ska kolla lite där men det blir nog nytt kanske hehe. Lånade en G4:a från Börsen i Linköping idag men det visade sig vara en 400 Mhz med OS9 nånting typ inte så intressant. Redigerat 7 september 2007 av Burnin Sven
VacUm Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Du kommer kunna köra Logic6 under något som kallas "Rosetta" vilket betyder att din dator emulerar en gammal dators processor. Detta funkar, men gör programmet slött och tråkigt att jobba med. Dessutom är Logic6 den buggigaste versionen i logics historia. Skaffa logic express 7.2 och prova med. Uppgradera till pro om du bestämmer dig för osx istället för win.
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Tack för tips tror jag uppgraderar mitt Pro 6 till 7.2.3 i första hand om det blir aktuellt med en nyare Mac. Det verkar lite som att det kanske ändå går att köra Platinum 5.5.1 på min PC med den här dongeln. Det visar sig om runt 24 dagar i så fall. Göran
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.