Jump to content
Annons

Studioisolering.

Recommended Posts

Jan (oregistrerad)
Postat

SE Electronics svängda akustikskärm är säkert väldigt bra på sitt sätt. Vad jag är ute efter mer är ett s.k. ISO-BOTH ett isoleringsbås. Jag har sett någonstans att det finns ett företag i Storbritannien som tillverkar väggar, tak och golv som man sätter ihop likt en snaptite-byggsats. På ena väggen är det som en dörr med ett fönster i. Det går tydligen att beställa ett stort rum så att man t.o.m. sitta och spela in akustisk gitarr, mandolin, fiol whatever...

Är det någon som har tips på var man kan få tag på detta. Jag har kollat en del på internet och detta finns i USA med omnejd. Det går säkerligen att beställa därifrån men då kan det säkert kosta därefter har jag en känsla av och det finns ingen argentur för detta USA-företag i Sverige eller i Skandinavien.

M.v.h.

Jan

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.