depp Postat 24 augusti 2007 Dela Postat 24 augusti 2007 Nu vet jag inte om det här är rätt tråd och posta i.. iallafall Nu är det så att jag vill ha ett stycke från en film.. vilket pogram ska jag använda mig av för att få det till ljudfiler? tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silvR Postat 24 augusti 2007 Dela Postat 24 augusti 2007 wavelab eller nåt annat redigeringsprogram 😱🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
4Trax Postat 24 augusti 2007 Dela Postat 24 augusti 2007 Quicktime... export as audio file! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
xarl Postat 10 september 2007 Dela Postat 10 september 2007 Om du vill rippa ljudet från en DVD, DivX film etc. så finns det verktyg. Kommer inte ihåg säker men kanske VirtualDub..... kolla på http://www.videohelp.com/ /X Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
eviljuice Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 http://virtualdub.sourceforge.net/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
winzcore (oregistrerad) Postat 19 september 2007 Dela Postat 19 september 2007 Nu vet jag inte om det här är rätt tråd och posta i.. iallafall Nu är det så att jag vill ha ett stycke från en film.. vilket pogram ska jag använda mig av för att få det till ljudfiler? tack. Det hela beror på vad du har för content - dvs filtyp Är det VOB eller vad? WinAVIVideoConverter fungerar till vissa delar - klarar det mesta fast inte stora filer 🙂 Sen har vi Sorenson Squeeze - funkar som fan - med vob filer o det mesta - klart sjukt bra prg 😆 tESTA 😆) winzscore 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.