Jump to content
Annons

zrC - Take it E


Zourc3

Recommended Posts

Annons

Tjena!

nu är jag själv ingen expert på detta men,,, jag skulle vilja säga du träna på det mesta faktiskt,,,

till exempel själva synth ljuden å det,, dom lät udda enligt mej! (vill ej vara taskig)

sen är ju låten i sig helt orginel,,, använd gärna lite eq compressor å sånt ,, å sen gärna mastering om du nu vet vad det är?

Lycka till i framtiden!😳

(OBS) Kunde inte starta ny tråd i låtskriverier avdelning (OBS)

Kort och gott en låt jag gjort som jag vill ha kritik på. Konstruktiva ideér uppskattas.

Låttitel: Take it E

Kategori: Electro

Producent: Martin Hinder

http://www.speedyshare.com/581727436.html

Link to comment
Dela på andra sajter

"sen är ju låten i sig helt orginel,,, använd gärna lite eq compressor å sånt ,, å sen gärna mastering om du nu vet vad det är?"

nej har inte satt mig in i sådant. därimot borde jag göra det för att få en tydligare ljudbild osv.

tackar för kritiken ivf :+)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjollahopp!

Tycker själv att leaden/mainmellon håller på en evighet.. Hela ljudbilden gör mig lite förvirrad faktiskt..

Ett tips.. Lyssna på sådan musik du gillar å lyssna på hur dem delat upp intro/build/refr osv..

Ett bra och roligt sätt att få insperation ifrån iallafall..

Vill inte tracka ner dig.. men känns som att du är lite av en nybörjare inom musikskapandet.. eller?

Försök ha mer variation i låten.. Samma ljud om, om och sedan om igen tröttnar nog dom flesta på...

Iaf jag! 🙂

You Got Criticized! 😊

Have A Good One!

Andreas

Redigerat av Superstylerz
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...