Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag tycker Satyricon Àr klart spexiga. Niefelheim (med bl.a "bröderna hÄrdrock", ja de som varit med i TV-reklam för ett försÀkringsbolag) Àr klart charmiga ocksÄ men Àr kanske inte sÄ kÀnda i staterna.

Är lite besviken över att det Abbath hĂ„ller i pĂ„ översta bilden inte har strĂ€ngar...

Postat

IngÄr nog inte direkt i black metal-filosfin att driva med sig sjÀlv heller. Det Àr det som ofta Àr det komiska, dom hÀr snubbarna tar sig sjÀlva pÄ allvar.

captain nemo (oregistrerad)
Postat

Skitbra. Har lÀnge letat efter incitament för att grabben skall Àta upp sin spenat. Nu Àr det fart pÄ tallriken ;-)

//Nemo

Postat (redigerat)

Haha, helt klart lustiga bilder. Norsk skogs-huggar-metal med kalle anka röst. Rockar fett ja! 🙂

Redigerat av wicked_s
  • 1 mĂ„nad senare...
Lasse Mongo (oregistrerad)
Postat

Ja se de smÄ tvÀttbjörnarna, de Àr sÄÄÄÄ gulliga!

Undrar just om de handlar sitt smink pÄ metall-ica

Happy hour folk's

Postat

Vilket skÀmt! Det dÀr var ju fina bilder...

Att placera Satyricons "Nemesis Divina"-bilder pÄ första plats Àr ju bara banalt. Alla vet att den skivan har dom elakaste fotona i bm historien. Eller Ätminstone fram till senaste Gorgoroth...

Jag har annars sett sidor som samlat bm bilder frÄn fjortis-band som varit helt sjukt roliga. Om jag bara hade adressen...

Postat
Vilket skÀmt! Det dÀr var ju fina bilder...

Att placera Satyricons "Nemesis Divina"-bilder pÄ första plats Àr ju bara banalt. Alla vet att den skivan har dom elakaste fotona i bm historien. Eller Ätminstone fram till senaste Gorgoroth...

Jag har annars sett sidor som samlat bm bilder frÄn fjortis-band som varit helt sjukt roliga. Om jag bara hade adressen...

Haha, hitta gÀrna adressen! LÄter kul!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.