Jump to content
Annons

Allt är sig likt :)


Sonefors

Recommended Posts

Hej alla underbara studiohängare. Det var ganska många månader sedan jag var in här, men allt är sig likt. Den eviga diskussionen om moral, vem som kan mest och vilka som är idioter är ständigt aktuell, och det tycker jag bra. För hela tiden kommer det nya människor hit som behöver få sig en liten lektion i diskussionsteknik och lära sig vilken typ av person som man vill vara. Kommunikation är trots allt det viktigaste som finns.

Givetvis är det tråkigt med folk som inte har den minsta lilla gnutta ödmjukhet i sig, men så kommer det alltid att vara. Det är bara att stöta bort dom människorna och omge sig med dom som får en att må bra. För då slutar det med att dom som är sura översittare för vara för sig själva.

Ja, då byter jag ämne. Det var som sagt ett tag sedan jag hängde här, men jag har fortsatt med musiken till fullo. Jag jobbar heltid som gruppledare på ett medelstort företag i Bollnäs, men spenderar all min fritid i studion. Tjejer finns det inte tid med 😆 I år så har jag gjort klart 7 produktioner (låtar) vilket är rekord för mig. Jag brukar bara vara i produktionsfas ca 6 gånger per år, men jag har väl fått lite bättre disciplin antar jag. Detta har medfört att jag slutför väldigt många av mina projekt, vilket är väldigt kul. I slutet på juli så var jag ner till Stockholm och gick på en personlig visning på SAE i solna då jag ska söka till deras Audio Engineering Program. Jag ska ner på en personlig intagningsintervju den 15 aug, så vi får väl se hur det går 😉

Förövrigt så känns det skönt att vara tillbaka....

Trevlig Helg på er alla

Hemsida: www.clavicord.se

Mvh

Fredrik Sonefors

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...