Jump to content
Annons

RigghjÀlp


Skiba

Recommended Posts

Har lÀnge planerat att köpa halvstack, med Marshall TSL100 som förstahandsval men nu verkar jag bli tvungen att vÀlja ett billigare alternativ. SÄ jag övervÀger att köra 4x12:a + slutsteg, har hört att det ska gÄ att fÄ att lÄta riktigt bra. Nu kan ju jag vÀldigt lite om rackenheter och kompressorer och vad som behövs men det jag Àr ute efter Àr bra ljud och bra dist. GÄr kanske att göra nÄt med en POD? Har vÀl upp emot 8000 att lÀgga ut. Förslag om liknande fast billigare halvstackar Àr ocksÄ vÀlkomna!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Jag Àr sjukt förtjust i Orange Tiny Terror. Med en fyrtolva till tycker jag lÀtt att den funkar i replokalen och pÄ mindre klubbar. Definitivt om man kör distade ljud iaf. 4000 kronor kostar den.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Den ska jag kolla upp! Tack sÄ mycket. Har du nÄt förslag om slutsteg/rack?

Det behöver du inte till den, bara en lÄda. Marshalls klassiska fyrtolvor brukar man kunna fÄ tag pÄ billigt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

TĂ€nkte mer istĂ€llet för en Orange. Köra utan topp liksom 😼 har sett rackmonterbara rör-preamps, hur bra Ă€r de egentligen?

Har inte testat sÄ mÄnga av den typen.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Den har jag sett nÄnstans. Kommer Àven att tÀnka pÄ Damage Control-serien, kan vara nÄt. tackar för svaren!

Juste! Dom Àr riktigt bra, Womanizer och Demonizer.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...