Tilly Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 Hejsan alla DJ intresserade personer 🙂 Jag tänkte att jag startar en ny tråd för jag behöver ett svar så snabbt som möjligt, hoppas inte det gjorde nånting! Jag ska köpa en begagnad DJ utrustning och jag står mellan 2 val. Det är nu ni ska hjälpa mig har jag tänkt Första setet: Dubbel-cd: Pioneer CMX5 000 Mixer: Behringer DJX700 Effektbox : Pioneer EFX-500 Pris 7000:- --------------------- Andra setet: Dubbel-cd: Numark CDN 90 Mixer: Numark CM 200 + ett nytt rack. Pris 6000:- Vilket, av dessa 2 är mest prisvärt och vilken av dessa spelare, mixer är "bäst" ?
ThomasJ Postat 12 juli 2007 Postat 12 juli 2007 Jag vet inte helt 100, men käns som att numarkpaketet skulle vara prisvärdast!
Tilly Postat 12 juli 2007 Trådstartare Postat 12 juli 2007 Asså? Jo det lutar nog åt numark faktiskt. Numark gör ju bra saker har man fått höra
Tilly Postat 14 juli 2007 Trådstartare Postat 14 juli 2007 Är det ingen mer som kan rådgöra med mig? Danny C, visa dig nu!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.