Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

michael brecker med tolvan big band (från skåne).

han går loss på sin midisax. helt galen

jämför gärna med

Redigerat av josie87
Annons
Postat

Midisax är snäppet värre än midigitarr. Och så otroligt ful den var dessutom! Man blir glad. Mest glad över att 16-dels-fusion-orgierna bara lever kvar på VHS och youtube...

😏

Postat

Om man sluter ögonen och bara lyssnar och tänker att det bara är en keyboardist så blir man plötsligt inte så impad längre.

För övrig håller jag nog med Vacum. Och vad håller Chico på med?

Postat

Det kan omöjligt finnas tråkigare och mer menlös musik än detta. Känns lite som när man har roliga timmen i skolan, det är bara dom som står på scenen som har roligt. Förövrigt låter ju midisaxen inte alls som en riktig sax. Varför körde han inte det för, dom andra i bandet hade ju riktigt blås?

Postat
Det kan omöjligt finnas tråkigare och mer menlös musik än detta. Känns lite som när man har roliga timmen i skolan, det är bara dom som står på scenen som har roligt. Förövrigt låter ju midisaxen inte alls som en riktig sax. Varför körde han inte det för, dom andra i bandet hade ju riktigt blås?

jag gissar på att anledningen till att han spelade på midisaxen är för att det inte skulle låta sax, därav syntljudet som inte är i närheten av en sax. han plockar ju dock upp saxen senare

Postat
Jag är numera död. Så tråkigt var det.

Får jag ta över ditt nick då? 😊

Postat (redigerat)

Jag hade roligt!

Asmäktigt vad det ju 😉🙂

Redigerat av jarlo

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.