Pazo Postat 15 december 2007 Postat 15 december 2007 Nu ska jag då ut och spela lite på en grej. sen ska jag å Clara på födelsedagsfest. min sörra fyller år idag. I stockholm i onsdags köpte jag en ny tisha och en skjorta. och igår köpte jag ett par jeans på weekday här. Dessutom ko jag och klara overrens om att jag ska få en virvel i jul av henne 🙂
Overkill Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Nu ska jag då ut och spela lite på en grej. sen ska jag å Clara på födelsedagsfest. min sörra fyller år idag.I stockholm i onsdags köpte jag en ny tisha och en skjorta. och igår köpte jag ett par jeans på weekday här. Dessutom ko jag och klara overrens om att jag ska få en virvel i jul av henne 😳 ojdå. ingen dålig julklapp 🙂
Pazo Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Nu ska jag då ut och spela lite på en grej. sen ska jag å Clara på födelsedagsfest. min sörra fyller år idag.I stockholm i onsdags köpte jag en ny tisha och en skjorta. och igår köpte jag ett par jeans på weekday här. Dessutom ko jag och klara overrens om att jag ska få en virvel i jul av henne 😄 ojdå. ingen dålig julklapp 😄 Det är en likdan virvel som den jag har nu fast den är mindre och är white pearl istället för silver sparkle 🙂 Blir asskön sidorvivel! 🙂
Overkill Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Det vore helt sjukt skoj att starta ett skivbolag som projektarbete. Mycket jobb dock och man behöver väl lite kapital... 🙂
Micke H Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Det vore helt sjukt skoj att starta ett skivbolag som projektarbete. Mycket jobb dock och man behöver väl lite kapital... 🙂 Då får du signa oss! 😄
Overkill Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 I så fall lär jag ju ha en indie-label med typ pop/rock. Men klart jag skulle signa er i så fall, Micke. 🙂
Micke H Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Nördig (inte nödig...) som man är, så lyckades jag och några polare förvirra publiken på Harrys igår när ett band spelade, genom att klappa händerna i 3/4 över ett 4/4-komp. Roligt hur lätt det är att påverka en hel publik ibland. Till och med bandet såg förvirrat ut. 😄🙂
Micke H Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 If that breath coming out of your mouth is yours, then I think you are a person of bad hygiene
Dingbats Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Anna Järvinens skiva är tokigt bra 😛 Men titeln är det sämsta sen Hitler.
Fidden Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Anna Järvinens skiva är tokigt bra 😛 Men titeln är det sämsta sen Hitler. Haha, skojar du? Tycker den passar ypperligt!
Lithium Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Anna Järvinens skiva är tokigt bra 😛 Men titeln är det sämsta sen Hitler. Haha, skojar du? Tycker den passar ypperligt! Hur lyder titeln?
Lithium Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Jag fick feeling Va! 😛 på riktigt? Låter ju som någon dansbands skivtitel från 70-talet! Fy fan 😄 Kolla här till exempel!
Fidden Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Jag fick feeling Va! 😛 på riktigt? Låter ju som någon dansbands skivtitel från 70-talet! Fy fan 😄 Kolla här till exempel! Fy vad trångsynt 😄
Micke H Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Kommentatorn i simtävlingen använde alldeles nyss frasen "Ändå in i kaklet..." 😛
Fidden Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Kommentatorn i simtävlingen använde alldeles nyss frasen "Ändå in i kaklet..." 😛 Det måste väl vara från simningen det uttrycket kommer?
Micke H Postat 16 december 2007 Postat 16 december 2007 Det förlåter inte en sådan otrolig idrotts-klyscha!
Recommended Posts