Jump to content
Annons

Retro sidan i tidningen


Tilly

Recommended Posts

Hejsan alla glada 😉

Jag vet att detta har varit på tal tidigare, men jag lyckas inte hitta den tråden!

Det är ang den där Retro Sidan.

Jag är lite nyfiken på om den kommer komma tillbaka! Det var en av dom mer intressanta sidorna i tidningen tycker jag, och ser gärna att den återväcks till liv igen 😉

Hur blir det? Kan ni inte göra ett jätte stor repotage om feta, gamla anloga monstersynthar och datorer 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hejsan alla glada 🙂

Jag vet att detta har varit på tal tidigare, men jag lyckas inte hitta den tråden!

Det är ang den där Retro Sidan.

Jag är lite nyfiken på om den kommer komma tillbaka! Det var en av dom mer intressanta sidorna i tidningen tycker jag, och ser gärna att den återväcks till liv igen 🙂

Hur blir det? Kan ni inte göra ett jätte stor repotage om feta, gamla anloga monstersynthar och datorer 🙂

Jag gillade också "Retro Sidan".

Den kan väl få återkomma på samma sätt som Hasse Nilssons "3 Billiga pluggar".

Varför inte varannat nummer med "Retro Sidan" och "3 Billiga pluggar".

Vänligen

Gubben i Kalmar 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna se en sida med "dream gear", gärna testat också. Prylar som kanske inte hemstudioägare nånsin får lägga händerna på. Folk som läser biltidningar vill läsa om Ferrari ibland även fast de aldrig får köra en. Kanske är svårt att få tag på sån utrustning men det vore kul om det gick att genomföra.

Redigerat av Phobos
Link to comment
Dela på andra sajter

Den kan väl få återkomma på samma sätt som Hasse Nilssons "3 Billiga pluggar".

Varför inte varannat nummer med "Retro Sidan" och "3 Billiga pluggar".

Det var ett bra och konkret förslag! En stilla början kommer faktiskt redan i sommarnumret, där några av retroprylarna kommer som favorit i repris. Vi tar upp en eventuell fortsättning vid nästa artikelplanering och väger för/emot, men förslaget är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

I mixologiserien fanns det ofta en historisk redogörelse. Det var mycket intressant. "Världs-historia sett genom ett kontrollrummsfönster".

Spännande läsning. Gör gärna artiklar med historik inriktning. Alla vill väll veta "var ifrån", "vad är vi" och så den tankeväckande artikeln om "framtids-studion".

Vänligen

Gubben i Kalmar

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...