Jump to content
Annons

Waves stämmer användare


Recommended Posts

Annons

Hur kan de bevisa att han haft en crackad version installerad om han skulle radera den? Har de tagit bilder eller? Nä det där är säkert nån som vill tjäna lite pengar. Varför skulle han ha utpressat honom annars, det är ju olagligt. ...Fast i för sig så kommer jag ihåg en gång när ett gammalt band till mig skulle spela in en skiva i tico tico studios i Finland... att han sa till oss att vi inte fick installera några program som vi inte köpt när vi skulle låna hans dator, för att det kom folk och kontrollerade det ibland.

Redigerat av Frank Zappa
Link to comment
Dela på andra sajter

Tbruce, se detta som tips på intressant läsning, förtydligade att det mer ska ses som tips på tråd än en nyhet.

Ja visst, men jag förstår inte vad din redigering var bra för, nyheten är fortfarande skriven som om det vore verifierad fakta, och inte som vad det faktiskt är - ett inlägg från en anonym person som bara skrivit två inlägg.

I vanliga fall är det skitsamma, men eftersom du skriver i egenskap av chefredaktör i nyhetssektionen på tidningens webbplats så tycker jag man kan förvänta sig att lite tydligare information om vilken vansinnigt osäker källa det handlar om. 😏

Om ni tycker jag ser spöken så kan ni kolla detta http://www.n-chicken.net/tomfoolery/JRD.shtml Riktigt intressant läsning. 🙂

Förlåt off topic. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oops! Det verkar som att tråden försvann! 😏

Satt och läste på sidan två och klickade till sidan tre när det här meddelandet dök upp:

Invalid Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

Hmm... Kan vara så att ämnet inte riktig matchade reglerna på Gearslutz. Men min konspiratoriska sida säger att en mycket stor programtillverkare har legat på för att tråden ska försvinna. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja visst, men jag förstår inte vad din redigering var bra för, nyheten är fortfarande skriven som om det vore verifierad fakta, och inte som vad det faktiskt är - ett inlägg från en anonym person som bara skrivit två inlägg.

Jag tycker nog visserligen det är en ganska tydlig skillnad mellan en bekräftad nyhet och ett tips (med visst nyhetsvärde). Men visst, man kan alltid diskutera var trådar ska hamna, se denna tråd som tips och inget annat.

Jämför gärna med tidningen, där vi i nyhetssektionen ibland har "Hört backstage". Det är inga bekräftade nyheter, även om de ligger i nyhetssektionen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...